Ik snap je frustratie. Heb je zo een maand je best voor gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:47 schreef _UserName_ het volgende:
Ik blijf hier denk ik.. het spel element is kapot gemaakt; een van de veroorzakers hiervan is er met de punten vandoor.. een grote shitshow..
Mee eens. Er zijn wel andere maatregelen toe te passen dan deze.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:47 schreef _UserName_ het volgende:
Ik blijf hier denk ik.. het spel element is kapot gemaakt; een van de veroorzakers hiervan is er met de punten vandoor.. een grote shitshow..
Normaal ben ik ook wel wat minder uitgesproken (iets met commentaar op moderatie) maar ik kan niet zo goed tegen onrecht.. alle goedwillende users worden nu gepakt en dat is gewoon fout. En dan mag je er ook nog niks over zeggen.. ik zeg: Durf Te Sprekenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mee eens. Er zijn wel andere maatregelen toe te passen dan deze.
Een mening hebben mag toch? Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook wel wat minder uitgesproken (iets met commentaar op moderatie) maar ik kan niet zo goed tegen onrecht.. alle goedwillende users worden nu gepakt en dat is gewoon fout. En dan mag je er ook nog niks over zeggen.. ik zeg: Durf Te Spreken
Daar heb ik slechte ervaringen mee, dus dat doe ik niet snel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook wel wat minder uitgesproken (iets met commentaar op moderatie) maar ik kan niet zo goed tegen onrecht.. alle goedwillende users worden nu gepakt en dat is gewoon fout. En dan mag je er ook nog niks over zeggen.. ik zeg: Durf Te Spreken
Hier is gewoon bekend wie de overlastgevers zijn. Een van hen heeft nu de bonus te pakken. Mei zou gewoon geheel uit de lijsten gehaald moeten worden. Deze maand ben ik niet meer van plan om er te posten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroeger op de middelbare school werd de hele klas gestraft als iemand een geintje had uitgehaald, de leraar wist niet wie het gedaan had en probeerde op die manier de dader alsnog te achterhalen. Dat was niet correct maar als leerling had je niets te zeggen.
De analogie is niet helemaal kloppend, maar het voelt eigenlijk wel zo.
Lovelyquote:
Morguh Lovelyquote:
Lekker!quote:
Morguh Stig mijn allerliefstequote:
Lekker!quote:
Dotje schatje van mequote:
Goedemorgen Dottekequote:
Nog leuke plannen vandaag?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Dotje schatje van me
Hello, lekker geslapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |