Ik blijf gewoon hier als DTS niet open isquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:52 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ja. beetje verdeeld zitten we. maarja dat komt door soort van topic opheffen ook.
ik ga niet mee doen nl aan die spelletjes van soms dicht en dan wee open en balblabla. leuk voor de jeugd mss.
OK waar gaan we als rest zitten denk ik?
ja vindt t hier ook wel ok. naja doe ik nog eentje ff open voor balblabla. maar zie wel hoe die loopt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon hier als DTS niet open is
Ik snap nooit waarom mensen zoveeel topics willen openen. Wat is de gedachten er achter?quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja vindt t hier ook wel ok. naja doe ik nog eentje ff open voor balblabla. maar zie wel hoe die loopt.
hmmms het is maar meer beetje een topic die je van elkaar kent denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom mensen zoveeel topics willen openen. Wat is de gedachten er achter?
Een om gezellig te kletsen is er al
Een voor in de nacht te zitten is er al
Waarom er dan nog een bij moet komen snap ik niet (zal wel aan mij liggen)
Hoe bedoel je een topic die je van elkaar kent?quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms het is maar meer beetje een topic die je van elkaar kent denk ik.
verder maakt het idd niet zoveel uit. of hoewel sommige lopen niet op bepaalde tijden en andere wel. DTS loopt altijd. maar oke ik ben er beetje klaar mee en ga niet mee doen aan die spelletjes enzo.
nou zoals ik het zeg? elk topic heeft bepaalde users enzo denk? en hebben het over dingen. DTS val;t er zowieso buiten want gaat over alles en niks.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een topic die je van elkaar kent?
O jij denkt een bepaalde groep aan te trekken. Dat kan we gaan het zienquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou zoals ik het zeg? elk topic heeft bepaalde users enzo denk? en hebben het over dingen. DTS val;t er zowieso buiten want gaat over alles en niks.
maar het zijn topic kliekjes toch beetje.
nee?hoewel het is dat jij het noemt nu, maar dat was eigenlijk niet eens mijn gedachte erover.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij denkt een bepaalde groep aan te trekken. Dat kan we gaan het zien
We gaan het zien, voorlopig is het heel stilquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee?hoewel het is dat jij het noemt nu, maar dat was eigenlijk niet eens mijn gedachte erover.
Het dringt maar niet tot je door dat het een spel is hequote:Op donderdag 29 mei 2025 07:21 schreef kree het volgende:
ik denk dat hoop dts zat zijn op deze manier. enne goed ik post wel meer ook in andere.
maar hoop die in DTS zitten zitten daar omdat ze eigenlijk geen kut zelf te vertellen hebben en ook niet passen in gangbare groepen.
Oke ik dacht hoe simpel is het, richten we nieuwe op waar iedereen nieuw is, ik vond het goed idee eigenlijk van mezelf.
Morguh GGquote:
Hee UN, je was er wel? Ik dacht te lezen dat je druk was met Jyske.quote:
Gaat er altijd wel in natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee UN, je was er wel? Ik dacht te lezen dat je druk was met Jyske.
Lekker een bakkie koffie
je snapt ook nog steeds niet hoe ik erover denk dan denk?quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het dringt maar niet tot je door dat het een spel is he
men hoeft er niet te kletsen of persoonlijke dingen te vertellen
Dan moet je daar niet komen. Dat is toch makkelijk zatquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
je snapt ook nog steeds niet hoe ik erover denk dan denk?
tuurlijk het is spel topic en wil het niet, het enige waarom ie leuk was is als er ook mensen dingen vertellen over zich zelf of andere verhalen, anders is er nl geen reet aan.
weet ik en daarom, nopuja mss is het goeie dood zo dat hele topic.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je daar niet komen. Dat is toch makkelijk zat
Je kan bij een bakker wel om 1 kilo aardappelen vragen maar daar is de bakker niet voor al wil jij nog zo graag dar je aardappelen halen
Je hebt een voordeel er zitten nu heel veel mensen in de avond hopend dat ze de laatste post hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:12 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en daarom, nopuja mss is het goeie dood zo dat hele topic.
juistquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt een voordeel er zitten nu heel veel mensen in de avond hopend dat ze de laatste post hebben.
Dus er valt genoeg te doen daar.
Alleen de nachten zijn saai daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |