Ik snap deze post niet. Andere trainers mogen geen jeugd inzetten ofzo? Dus moet je Heitinga nemen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:32 schreef Simmertje het volgende:
Snap de negativiteit niet zo eigenlijk. Ajax wil weer vol inzetten op eigen jeugd, dan is het meer dan logisch dat je iemand als Heitinga (al had ik persoonlijk liever Reiziger gezien) voor de ploeg zet.
Zelfs de grote Fabrizio meldde het.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:52 schreef Black-Death het volgende:
Ik geloof er ook gewoon geen reet van. Typisch berichtje van mongooltje Verweij
Je hoeft niks tegen Heitinga te zeggen. Ajax heeft hem zelf benaderd. Het is niet zo dat hij bij Ajax de voorbeeldige assistent is, trainer van Jong of trainer van de A1 die op de deur klopt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:50 schreef raptorix het volgende:
Misschien kan het aan mij liggen, maar waarom zeg je niet tegen zo een Heitinga, John als jij nou eerst eens 3 jaar een Eredivisieclub gaat trainen, zodat we kunnen zien hoe jij met druk omgaat, dan mag je bij goed bevinden bij ons hoofdtrainer worden, maar nee, gewoon hop we proberen het gewoon een seizoenetje uit....
Zo bedoel ik het niet. Maar een jongen van de club die al eens werkzaam is geweest bij Jong snapt eerder dat volgend jaar een lastig seizoen wordt en vooral met eigen jeugd moet werken. Denk je dat een Europese (sub)top trainer dit momenteel accepteert?quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet. Andere trainers mogen geen jeugd inzetten ofzo? Dus moet je Heitinga nemen?
Heitinga wil ik nog wel een kans geven, tot aan die pot tegen Feyenoord ging het best aardig met het opruimen van de puinhoop onder Schreuder.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Beide ook niet echt een eerlijke kans gehad. Heitinga werd vervangen door Maurice Steijn
Dat bepaalde deel is de ballen pompen inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me meer type Pepijn Lijnders. Leuk als assistent om te focussen op een bepaald deel maar niet als hele pakket.
Ik heb ook een vriendin hé.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je maar 9 vrije dagen krijgt werk je parttime dan heb je zeeën van tijd om naar Europese potjes te gaan...
Looptrainer man.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:01 schreef BEFEM het volgende:
Sneijder ook nog even assistent maken en de ellende is compleet. Misschien van der vaart als kok nemen.
https://www.voetbalprimeu(...)iverpool-succes.htmlquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat bepaalde deel is de ballen pompen inderdaad.
Volgens mij moet het profiel van een trainer altijd op 1 staan. Bij Ajax zoek je een moderne trainer met sociale vaardigheden waarmee hij kan connecten met zijn team, een uithangbord is voor de club en zijn visie helder kan overbrengen. Een visie die voortkomt uit zowel het bestuderen van andere succesvolle trainers als een eigen mening.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:57 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Maar een jongen van de club die al eens werkzaam is geweest bij Jong snapt eerder dat volgend jaar een lastig seizoen wordt en vooral met eigen jeugd moet werken. Denk je dat een Europese (sub)top trainer dit momenteel accepteert?
Heitinga en Keizer. Soms is de werkelijkheid nog beter dan de beste fantasie.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben hier niet blij mee. We kunnen alleen maar bidden dat Heitinga in dat jaartje Liverpool gigantisch veel heeft geleerd en als het ware is transformeerd naar een toptrainer.
Wat een brevet van onvermogen van Kroes en Beuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |