'Voetbaldier'quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:26 schreef De_Pel het volgende:
Ik vind het helemaal zo'n slechte keuze nog niet, Mokerdomme Sjonnie met Keizer.
Een (minderbegaafde) jongen van de club met een voetbaldier op de achtergrond - dat hebben wij zelf ook.
Je hebt natuurlijk liever een echt goede trainer, maar laten we niet doen alsof die voor het oprapen liggen.
Als je dan meeneemt dat de situatie bij Ajax ook niet ideaal is, vind ik het wel een reeele en vrij veilige keuze.
Eigenlijk vind ik het opmerkelijker als Heitinga toch weer voor Ajax kiest, dan dat Ajax voor Heitinga gaat, hoe mokerdom hij dan ook is.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'Voetbaldier'
@:Alaphilippe_ @:PowerLoungen
Alsof van Persie een keuze was gebaseerd op argumenten, behalve dan kind van de club etc.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:21 schreef Vis1980 het volgende:
Als deze trend zich voortzet, dan zie je bij Feyenoord dat ze volgend jaar voor Been kiezen, met Priske als assisitent.
Dat is hoe het een beetje overkomt.
[..]
[ afbeelding ]
Hij is echter nog niet eerder ontslagen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof van Persie een keuze was gebaseerd op argumenten, behalve dan kind van de club etc.
Niet echt nee, die deed nog dommere dingen dan Heitinga. Bij Van Persie denk ik altijd aan Van Basten, beide geweldige voetballers maar als trainer een beetje wereldvreemd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof van Persie een keuze was gebaseerd op argumenten, behalve dan kind van de club etc.
Heitinga ook niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij is echter nog niet eerder ontslagen.
Verschil is dat Van Basten het vak helemaal niet leuk vindt/vond en eigenlijk niets in de voetballerij wilde doen. Die begon vanuit het niets als bondscoach, Van Persie is al een paar jaar bezig. Nu wil ik niet zeggen dat ie het volgend jaar feilloos gaat doen, maar tot nu toe gaat het bij Feyenoord prima.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet echt nee, die deed nog dommere dingen dan Heitinga. Bij Van Persie denk ik altijd aan Van Basten, beide geweldige voetballers maar als trainer een beetje wereldvreemd.
Ik zie vooral massale verbazing bij aanhangers van andere clubs en bij de Ajacieden die er vanuit gingen dat er een trainer kwam van het niveau Guardiola of andere niet haalbare trainers.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Verschil is dat Van Basten het vak helemaal niet leuk vindt/vond en eigenlijk niets in de voetballerij wilde doen. Die begon vanuit het niets als bondscoach, Van Persie is al een paar jaar bezig. Nu wil ik niet zeggen dat ie het volgend jaar feilloos gaat doen, maar tot nu toe gaat het bij Feyenoord prima.
Het kan bij Ajax ook gewoon prima uitpakken, al bestaat de massale verbazing niet voor niets.
Je heb 2 soorten trainers in de voetbalwereldquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie vooral massale verbazing bij aanhangers van andere clubs en bij de Ajacieden die er vanuit gingen dat er een trainer kwam van het niveau Guardiola of andere niet haalbare trainers.
Daar zit zeker wat in, want Farioli luisterde niet en dat botste enorm met Kroes.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb 2 soorten trainers in de voetbalwereld
Trainers met een status en die lak overal aan hebben en hun eigen gang kunnen gaan.
Trainers die geen status hebben en makkelijk te sturen zijn vanuit de directie
Ajax kiest bewust voor trainers die geen status hebben en waarop ze invloed op kunnen hebben. Zelfs op de opstelling.
We zullen het gaan meemaken Klaas.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb 2 soorten trainers in de voetbalwereld
Trainers met een status en die lak overal aan hebben en hun eigen gang kunnen gaan.
Trainers die geen status hebben en makkelijk te sturen zijn vanuit de directie
Ajax kiest bewust voor trainers die geen status hebben en waarop ze invloed op kunnen hebben. Zelfs op de opstelling en de speelwijze.
Het zijn allebei een beetje makkelijk keuzes voor vermoedelijk middelmaat. Van Persie is aardig begonnen maar daar hoorde je dezelfde geluiden wel toentertijd. Met als verschil dat Van Persie hooguit een iets beter uithangbord is dan domme Sjonquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We zullen het gaan meemaken Klaas.
Ik heb er wel vertrouwen in, als jij nou ook vertrouwen hebt in de trainer Van Persie dan zijn wel allebei blij
Heitinga ook niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij is echter nog niet eerder ontslagen.
De vraag is wie van ons het blijer zal zijn aan het eind....quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We zullen het gaan meemaken Klaas.
Ik heb er wel vertrouwen in, als jij nou ook vertrouwen hebt in de trainer Van Persie dan zijn wel allebei blij
Ik weet niet of dat enorm botste maar er mocht voor volgend jaar best wel wat meer geëist worden van het veldspel bij Ajax, hoe goed ie het ook heeft gedaan afgelopen seizoen (qua resultaten).quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar zit zeker wat in, want Farioli luisterde niet en dat botste enorm met Kroes.
Het veldspel was best goed, het was alleen zeer behoudend, ik had toch liever hem gehouden en daarin een stap laten zetten dan dat we nu weer opnieuw moeten beginnen met Heitinga in een Slot sausje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat enorm botste maar er mocht voor volgend jaar best wel wat meer geëist worden van het veldspel bij Ajax, hoe goed ie het ook heeft gedaan afgelopen seizoen (qua resultaten).
En sowieso mag je het aankoopbeleid nooit in handen leggen van een trainer / voorbijganger.
Ja, communicatief zit er een groot gat tussen de twee.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn allebei een beetje makkelijk keuzes voor vermoedelijk middelmaat. Van Persie is aardig begonnen maar daar hoorde je dezelfde geluiden wel toentertijd. Met als verschil dat Van Persie hooguit een iets beter uithangbord is dan domme Sjon
Zoals ik al zei, maar wel te licht bevonden.quote:
Eens hoor. Al zal het uiteindelijk altijd van de resultaten afhangen, goed uithangbord of niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn allebei een beetje makkelijk keuzes voor vermoedelijk middelmaat. Van Persie is aardig begonnen maar daar hoorde je dezelfde geluiden wel toentertijd. Met als verschil dat Van Persie hooguit een iets beter uithangbord is dan domme Sjon
Denk jij dat ze voor Reiziger waren gegaan als ie een clausule had?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens hoor. Al zal het uiteindelijk altijd van de resultaten afhangen, goed uithangbord of niet.
Als ik zag welke namen voorbij kwamen na het afhalen van Ten Hag dan vind ik het prima dat ze dan voor deze optie gaan.
Hij is nooit gepolst schijnbaar dus niet in beeld geweest. Voor mij persoonlijk ook geen betere optie dan Heitinga, zelfde geldt voor Simonis en die Noor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Denk jij dat ze voor Reiziger waren gegaan als ie een clausule had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |