Het staat inmiddels op vi.nl, sorry.quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:26 schreef dimmak het volgende:
Zo'n scoop had je eerder van Verweij verwacht. Ik neem het nog even met een korrelje zout..
2 kale om die ene met haar te compenseren.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:30 schreef Halcon het volgende:
Keizer erbij.
Geen succescoach van Bodo, Potter of dure Zuid-Amerikaan, maar deze twee prutsers uit de budgetbak.
De Slot-visiequote:Ajax gaat met het trainersduo van John Heitinga en Marcel Keizer het nieuwe seizoen in, zo meldt Mike Verweij woensdag namens De Telegraaf. De beleidsbepalers uit Amsterdam omarmen daarmee de 'Slot-visie', aldus de journalist. Heitinga zal als hoofdtrainer gaan fungeren.
Ze hebben beiden tot nu toe niet bepaald geïmponeerd als hoofdtrainerquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:32 schreef Simmertje het volgende:
Snap de negativiteit niet zo eigenlijk. Ajax wil weer vol inzetten op eigen jeugd, dan is het meer dan logisch dat je iemand als Heitinga (al had ik persoonlijk liever Reiziger gezien) voor de ploeg zet.
Omdat het een enorme downgrade is ten opzichte van Farioli? De helft van zijn IQ en nul charisma.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:32 schreef Simmertje het volgende:
Snap de negativiteit niet zo eigenlijk. Ajax wil weer vol inzetten op eigen jeugd, dan is het meer dan logisch dat je iemand als Heitinga (al had ik persoonlijk liever Reiziger gezien) voor de ploeg zet.
Ik word met het nieuwsartikel ziedender. Hopelijk staan die stoere bois vanavond nog met hooivorken bij het kantoor van Alex Kroes, maar dat zal wel niet want Sjonnie is hun gabber!quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:32 schreef TheVulture het volgende:
Keizer er ook nog bij
Dit wordt een taai seizoen ben ik bang
#KroesOutquote:
Beide ook niet echt een eerlijke kans gehad. Heitinga werd vervangen door Maurice Steijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben beiden tot nu toe niet bepaald geïmponeerd als hoofdtrainer
Lijkt me meer type Pepijn Lijnders. Leuk als assistent om te focussen op een bepaald deel maar niet als hele pakket.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een jaar onder Arne kan ook bij John wonderen hebben verricht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |