Waarschijnlijk alle clubs uit de voormalige Gauliga.quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar die van @:GGMM en @:Caland
Allsvenskanquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
IK Sirius
De rest interesseert mij niets.
Ik kijk het graag, ik support niks meer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 03:22 schreef Bartttt het volgende:
[..]
Een Arsenal fan die Barcelona support? Opmerkelijk.
Over een paar weken weer een paar wedstrijdjes meepikken. Zomercompetitiequote:
Leedsquote:Op woensdag 28 mei 2025 07:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar die van @:GGMM en @:Caland
Liverpoolquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Leeds
Hearts
Genoa
Sevilla
Zijn eigenlijk de enige buitenlandse clubs (muv van wat Duitse) waar ik meer dan eens ben geweest omdat ik me daar erg heb vermaakt. Maar meer dan een lichte voorkeur is het ook niet.
En die van jouw?
Klinkt goedquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Over een paar weken weer een paar wedstrijdjes meepikken. Zomercompetitie
Misschien ook leuk om te vertellen waarom en sinds wanneer ik deze clubs ben gaan volgen.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:57 schreef Ciclon het volgende:
Wel enigzins in willekeurige volgorde.
1. Hearts (
2. Atletico Madrid
3. Boca Juniors
4. AEK
5. Shelbourne
Wat heeft FM veel betekend voor voetbalfans.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1. Mansfield Town FC:
Nadat ik al een aantal seizoenen FC Twente achter de rug had in Football Manager 2012 zocht ik een Engels team om te managen, liefst in de kleuren geel met blauw van de club waar ik zelf in de jeugd heb gevoetbald (HVV '24) en kwam uit bij Mansfield, dat toen op het vijfde niveau van Engeland voetbalde. Na niet al te lange tijd werd ik fan, heb ik ze in FM12, 13 en 14 naar de Premier League, EL en CL titels geleid, en in het echie twee shirts gekocht, eentje van seizoen 2012-2013, en eentje van afgelopen seizoen omdat de club naar de League One is gepromoveerd
2. Schalke 04:
Link met FC Twente
3. VfL Osnabrück:
Ongeveer hetzelfde verhaal als met Mansfield, alleen dan in veel mindere mate. Leidde de club vanuit de 3. Liga naar Bundesligawinst, EL, CL, noem het maar op. Heb er geen shirt van.
4. Stranraer FC:
Ik zocht in FM een Schots team op laag niveau om te managen, vond Stranraer een toffe naam. Kwam er pas later achter dat er een link met FC Twente is, kwam in contact met de Schotse supportersvereniging van FC Twente en ben zo aan een shirtje gekomen
5. Odense BK:
Puur en alleen omdat een maat van me Deens is, daar woont, en fan is.
Inderdaad wel leuk om toe te lichten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:42 schreef Harveo het volgende:
Man United![]()
Juventus
Leuk om te volgen
Barcelona
Inter Miami
Liverpool
1. Ik kom oorspronkelijk uit Limburg en Mönchengladbach lag om de hoek, Bökelbergstadionquote:Op woensdag 28 mei 2025 07:17 schreef TornadoDK het volgende:
1. Borussia Mönchengladbach
2. Barcelona
3. AEK
4. Leeds united
5. Racing Genk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |