Ik ga het bijna wel denken maar ik heb geen idee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat misschien het moederbedrijf van de webshop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga het bijna wel denken maar ik heb geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]Oh nice. Zooplus vind ik ook chill dus grappig want dit is ook wel een fijne webshop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nope. Is er een Firefox-extensie voor?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je woordenboekje balliaans niet paraat?
Ja ben dat al 10+ jaar aan het leren, dus ik spreek het wel redelijk inmiddelsquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga het bijna wel denken maar ik heb geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik vind het wel een stomme naam voor een webshop maar goed het gaat om de inhoud en de service.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]Oh spuit 11, Nizno is me voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben dat al 10+ jaar aan het leren, dus ik spreek het wel redelijk inmiddels
ja maar jij hebt er een supernetjes plaatje van gemaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh spuit 11, Nizno is me voor.
Ik moet het natuurlijk nog zien, maar ik denk het wel, het is maar 5 minuten fietsen naar het werkquote:
Hmm, even kijken. Ngokusho okulindeleke ngesonto elizayoquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet dat ik weet. misschien doet google translate het wel?
Ja, ik wilde niet aankomen met een stuk tekst.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar jij hebt er een supernetjes plaatje van gemaakt.
dus het is je vergeven
ohhh das wel erg dichtbij ja. Weet je wanneer je daar kan kijken?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet het natuurlijk nog zien, maar ik denk het wel, het is maar 5 minuten fietsen naar het werk
hmmm nee werkt ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, even kijken. Ngokusho okulindeleke ngesonto elizayo
Nee, nog onbekend, verwachting is in juliquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh das wel erg dichtbij ja. Weet je wanneer je daar kan kijken?
Windows moet nog updaten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Ze moete nu toch wel opgestart zijn die ambtenaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |