Gelukkig zijn ze dan waarschijnlijk nog makkelijk uit te zetten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zijn wel een beetje de v1.0 modelletjes met hele typische karakters inderdaad
Of herprogrammerenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze dan waarschijnlijk nog makkelijk uit te zetten.
Hmm, die laatste waarschijnlijk is wel vervelend, maar het zou heel fijn zijn als je daarnaartoe kunt, toch?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voorgevoel klopte wederom.
Die woning waar ze me wilde plaatsen wordt waarschijnlijk wel eerder gesloopt dan ze dachten.
Maar daarentegen komt de eerste woning die ze me hadden aangeboden komt waarschijnlijk toch op tijd vrij..
Katten en dozen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
Wat een gekke bestelling.
[ link | afbeelding ]
Dat laatste is goed nieuws toch? Als je die woning zelf ook ziet zitten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die woning waar ze me wilde plaatsen wordt waarschijnlijk wel eerder gesloopt dan ze dachten.
Maar daarentegen komt de eerste woning die ze me hadden aangeboden komt waarschijnlijk toch op tijd vrij..
Ja, even afwachten nog..quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, die laatste waarschijnlijk is wel vervelend, maar het zou heel fijn zijn als je daarnaartoe kunt, toch?
Kat in de doos gekocht.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
Wat een gekke bestelling.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
We duimen!quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, ik moet het nog wel zien, maar ik moet dit even laten bezinkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat laatste is goed nieuws toch? Als je die woning zelf ook ziet zitten.
Wil je die eerste woning?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja dat is logisch.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik moet het nog wel zien, maar ik moet dit even laten bezinken
ik denk dat het niet meer echt gaan om willen maar om het vertrouwen en de manier van 'aan het lijntje houden' en niet communiceren.quote:
Komt goed bossie, we duimen voor jequote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
En de foto's volgen ook volgende week?quote:
Is dat misschien het moederbedrijf van de webshop?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Vraag me wel af waarom er zooplus op die doos staat want dat is niet de webshop waar ik het gekocht heb. 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |