Oh, ok. Wordt wel interessant waar je die extra gevangenissen vandaan wilt toveren. En mensen eventueel levenslang opsluiten, enkel omdat ze illegaal zijn is wat mij betreft wel een dingetje…quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Illegalen zijn een gevaar voor de samenleving aangezien zij basisverblijfsregels aan de laars lappen. Terugkeer of gevangenis lijken me de enige opties.
Door etnisch te profilerenquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:29 schreef capricia het volgende:
Maar als je nou ongewenste asielzoekers of vreemdelingen ofzo buiten je grens wil houden, op welke kenmerken zou je zelf gaan selecteren?
Kentekens? Busjes of bussen zoals Flixbus?
En in een trein?
Hoe zou je dit slim kunnen aanpakken?
Dat schrijf ik toch nergens?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn goedheid.
Ja, Karel, gescheiden gebedsruimten zijn inderdaad al 100 jaar de norm aan de VU.
Hoe lang blijf je nog die islamitische hielen likken?
Ik vind het oprecht naar voor je dat dat jouw ervaring is. Gelukkig is het niet de mijne.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en dan ben je dus volgens de ijzeren wetten van progressief Nederland daarmee racistisch, islamofobisch en en xenofobisch.
Hoeft niet: conservatieve primitieve godsdientswaanzinnigen schop je gewoon terug naar waar ze vandaan komen. Of, je geeft ze een enkeltje theocratie naar keuze. Keus genoeg.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Oh, ok. Wordt wel interessant waar je die extra gevangenissen vandaan wilt toveren. En mensen eventueel levenslang opsluiten, enkel omdat ze illegaal zijn is wat mij betreft wel een dingetje…
Verdragen sluiten met het buitenland? Gewoon, in ruil voor keiharde euro's.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Oh, ok. Wordt wel interessant waar je die extra gevangenissen vandaan wilt toveren. En mensen eventueel levenslang opsluiten, enkel omdat ze illegaal zijn is wat mij betreft wel een dingetje…
Dat is wel iets anders dan iedere illegaal in de gevangenis gooien.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nu is het wel zo dat er op dit moment mensen rondlopen die de status ongewenst vreemdeling hebben, door de politie staande worden gehouden, maar niet mogen (of soms nog erger, kunnen) worden opgepakt/uitgezet omdat ze bijvoorbeeld in een ander land een (beroeps)procedure hebben lopen.
Dat is in mijn ogen systeemfalen. Je bent namelijk niet voor niets aangemerkt als ongewenst vreemdeling. Zijn vaak ook de vervelende dronken hanglui ook nog. En dat is nu net wat veel mensen een doorn in het oog is.
Onze gevangenissen zijn leeg...quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Oh toe, spreek je een keer uit op deze wijze op je werk of onder je vrienden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht naar voor je dat dat jouw ervaring is. Gelukkig is het niet de mijne.
Dat simplisme klinkt leuk.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:53 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Verdragen sluiten met het buitenland? Gewoon, in ruil voor keiharde euro's.
Goeie.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Screenen op taalvaardigheid. Normen- en waardentoets. Bij incidenten direct eruit zetten. Tijdelijke vergunning verstrekken die wederom ingetrokken wordt bij een incident. Etc.
Omdat je niet op de VU komt en dit aankaart.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht naar voor je dat dat jouw ervaring is. Gelukkig is het niet de mijne.
Toch blijkt er nu al veel te weinig capaciteit te zijn. Daar wou Wilders de vorige keer nog de boel op laten vallen.quote:
Dat is met name afhankelijk van wat je prefereert. Ik ben voor het prettige weer gegaan en heb in Italië, Spanje, Colombia, Ecuador en Texas gewoond en woon tegenwoordig in Mexico.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarnaartoe als je jong bent? Het gras is in maar weinig landen groener...
Misschien Polen ofzo.
Wilders is een nitwit, de PVV een baggerpartij en dit kabinet wellicht het slechtste sinds Balkenende I.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:55 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Toch blijkt er nu al veel te weinig capaciteit te zijn. Daar wou Wilders de vorige keer nog de boel op laten vallen.
Sws als je ergens in een ander land een procedure hebt lopen. Of ergens ongewenst vreemdeling bent. In een EU land.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nu is het wel zo dat er op dit moment mensen rondlopen die de status ongewenst vreemdeling hebben, door de politie staande worden gehouden, maar niet mogen (of soms nog erger, kunnen) worden opgepakt/uitgezet omdat ze bijvoorbeeld in een ander land een (beroeps)procedure hebben lopen.
Dat is in mijn ogen systeemfalen. Je bent namelijk niet voor niets aangemerkt als ongewenst vreemdeling. Zijn vaak ook de vervelende dronken hanglui ook nog. En dat is nu net wat veel mensen een doorn in het oog is.
Je zult me ook niet horen zeggen dat iedereen die illegaal is in de cel hoort hoor, maar juist die groep die het verkloot hoort er wel thuis totdat we ze kunnen wieberen. Overigens verrekt een aanzienlijk deel vroeg of laat uit zichzelf, maar dan is het kwaad vaak al geschiedt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:53 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders dan iedere illegaal in de gevangenis gooien.
Mensen die overlast geven keihard aanpakken en zo snel mogelijk het land uit begeleiden, zal je bijna unanieme steun voor vinden in ons parlement.
Oh nice. Telkens lokale werkgelegenheid gevonden of via een bedrijf verplaatst? Of werk je remote?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is met name afhankelijk van wat je prefereert. Ik ben voor het prettige weer gegaan en heb in Italië, Spanje, Colombia, Ecuador en Texas gewoond en woon tegenwoordig in Mexico.
Zoals ik aangeef is terugkeer een keuze, daardoor kan er geen sprake van een levenslange straf zijn; de gevangene legt als het ware zichzelf een sanctie op waardoor er geen sprake van een straf is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hey jou heb ik lang niet meer gezien hierquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:03 schreef Pendule het volgende:
Als Wilders nou eens premier zou worden en geen andere partijen die alsmaar tegenwerken, dan worden er stappen gezet.
Wilders ain't gonna do shit.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:03 schreef Pendule het volgende:
Als Wilders nou eens premier zou worden en geen andere partijen die alsmaar tegenwerken, dan worden er stappen gezet.
Niet helemaal waar, als het land van herkomst niet mee wil werken kan je lang wachten als persoon. Dan kan je dus inderdaad de facto levenslang vast zitten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zoals ik aangeef is terugkeer een keuze, daardoor kan er geen sprake van een levenslange straf zijn; de gevangene legt als het ware zichzelf een sanctie op waardoor er geen sprake van een straf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |