Heeft Miljuschka ook niet gewoon zo lekker dik haar?quote:Op maandag 1 september 2025 19:19 schreef roos94 het volgende:
Het haar lijkt ook niet (helemaal) echt.
Zeer zeker! En facings, extensions in de haren en een ooglidcorrectie.quote:Op maandag 1 september 2025 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker! Ze straalt.
Maar durf best in te zetten op een facelift of een botoxje, roep ik als leek
Miljuschka is een loei lekker ding.quote:Op maandag 1 september 2025 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft Miljuschka ook niet gewoon zo lekker dik haar?
Ik vind haar haar wel mooi zitten eigenlijk. En met een haarborstel, wat haarlak en een föhn kom je al een heel eind weet ik uit ervaringquote:Op maandag 1 september 2025 19:19 schreef roos94 het volgende:
Het haar lijkt ook niet (helemaal) echt.
Op haar insta staat een foto van ze samen en ze lijken veel op elkaar.quote:Op maandag 1 september 2025 19:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Miljuschka is een loei lekker ding.
Die heeft de Holleeder genetics niet gekregen, goed voor haar. Alle genen van dr pa denk ik.
Ja doeiiquote:Op maandag 1 september 2025 19:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Op haar insta staat een foto van ze samen en ze lijken veel op elkaar.
Ze kan iemand langs laten komen die botox en fillers spuit denk ik. Maar als je ondergedoken zit lijkt me dat niet echt een goed idee.quote:Op maandag 1 september 2025 19:26 schreef vencodark het volgende:
Nou, dat haar is denk ik wel echt hoor.![]()
Flink gestyled maar ik zie zo gauw niks extravagants.![]()
Ik vind de speculaties hier wel grappig.![]()
Ik was duidelijk niet de enige die er wat vreemds in meende te zien maar het voelde zo onlogisch vanwege haar situatie.
Ik zie het ook niet.quote:Op maandag 1 september 2025 19:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja doeii
Miljuschka lijkt echt geen holleleder
Er zijn natuurlijk wel enkele connecties of vertrouwelingen, I assume.quote:Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze kan iemand langs laten komen die botox en fillers spuit denk ik. Maar als je ondergedoken zit lijkt me dat niet echt een goed idee.
Leco. Die bewaart wel een geheimpje.quote:Op maandag 1 september 2025 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel enkele connecties of vertrouwelingen, I assume.
Of die zich in deze kringen begeven, weet ik natuurlijk niet.
quote:Op maandag 1 september 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leco. Die bewaart wel een geheimpje.
Nou hij ziet er al een paar jaar verspookt uit.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:52 schreef vencodark het volgende:
Nee, valt totaal niet onder verspookt.
Hij had huidkanker en is daar voor behandeld.
https://www.itv.com/news/(...)kin-cancer-treatment
Photoshop.quote:Op maandag 1 september 2025 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En die parelwitte tanden. Je kan mij niet wijsmaken dat dat compleet van haarzelf is. Moet ze inderdaad allemaal zelf weten, maar het geeft bij mij wel wat vragen.
Geen idee. Ik volg hm niet verder.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou hij ziet er al een paar jaar verspookt uit.
Oh dan verwijder ik het wel. Excuus.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:52 schreef vencodark het volgende:
Nee, valt totaal niet onder verspookt.
Hij had huidkanker en is daar voor behandeld.
https://www.itv.com/news/(...)kin-cancer-treatment
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |