Zonde geld. Wie komt er op bezoek dat jij speciaal koeken gaat kopenquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gevulde koeken zijn inmiddels ¤ 2,15 per stuk op het station. Niet zo gek lang geleden nog ¤ 1,60 dacht ik?
StationsHuiskamer. Kiosk dusquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik koop echt nooit koeken op het station. Maar waar heb je die gekocht?
Bij de Appie. Kiosk, Jumbo??
Ohquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat vind mijn lichaam niet meer zo leuk
Niemand. Ik wil zelf lekkere koeken bij de koffie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zonde geld. Wie komt er op bezoek dat jij speciaal koeken gaat kopen
Koekje bij de koffie is wel zooo TT on brand zegquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand. Ik wil zelf lekkere koeken bij de koffie.
Waarom koop je dan gevulde koeken als je lekkere koeken wilt..quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand. Ik wil zelf lekkere koeken bij de koffie.
Mijn lijf ook niet maar YOLOquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat vind mijn lichaam niet meer zo leuk
Beter een monsterkoekie nemen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom koop je dan gevulde koeken als je lekkere koeken wilt..
AH to Go triple chocolate cookiesquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik koop echt nooit koeken op het station. Maar waar heb je die gekocht?
Bij de Appie. Kiosk, Jumbo??
Te veel suiker gaat mijn lichaam trippenquote:
Ik bedoel jou natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Te veel suiker gaat mijn lichaam trippenhet gevolg van de drang om een skinnybitch te willen worden
Als jij wordt genomen ben je feitelijk gezien een gevulde koek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ohsorry ben niet zo scherp kom ook pas net uit bed
Ik voel me vies door deze opmerkingquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij wordt genomen ben je feitelijk gezien een gevulde koek.
Terecht natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik voel me vies door deze opmerking
Snotverdommequote:Op donderdag 29 mei 2025 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genieton!quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:00 schreef Barbusse het volgende:
Meer hue hue hue posts graag, want ik heb zo een vergadering van 3 uur
En dat op mijn vrije dagquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:00 schreef Barbusse het volgende:
Meer hue hue hue posts graag, want ik heb zo een vergadering van 3 uur
Oh dat zou best kunnen. Whatever dat ook mag betekenen verder.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koekje bij de koffie is wel zooo TT on brand zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |