Chocola waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft iets van je nodig.
Ik geef mijn cavia's niet zomaar op.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft iets van je nodig.
Als je moet kiezen tussen je cavia 's en de rest van je leven gratis chocolade?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef mijn cavia's niet zomaar op.
Gap, heb jij recent Sophie's Choice gekeken of zo?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen je cavia 's en de rest van je leven gratis chocolade?
Klinkt als een film voor boomers want het zegt mij niks.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gap, heb jij recent Sophie's Choice gekeken of zo?
Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een film voor boomers want het zegt mij niks.
Sophie's Choicequote:Op donderdag 29 mei 2025 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen je cavia 's en de rest van je leven gratis chocolade?
Cherry's Choice.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
O gratis chocola. Nee dan kies ik voor m'n caafs.
Ahhhhwwwquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
O gratis chocola. Nee dan kies ik voor m'n caafs.
Jeetjequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Voor mij onbekende kloon van oude garde persoon
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de afwas is gedaan. Nu even naar het station voor gevulde koeken want ik heb niks in huis voor bij de koffie
Ik koop echt nooit koeken op het station. Maar waar heb je die gekocht?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gevulde koeken zijn inmiddels ¤ 2,15 per stuk op het station. Niet zo gek lang geleden nog ¤ 1,60 dacht ik?
Zonde geld. Wie komt er op bezoek dat jij speciaal koeken gaat kopenquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gevulde koeken zijn inmiddels ¤ 2,15 per stuk op het station. Niet zo gek lang geleden nog ¤ 1,60 dacht ik?
StationsHuiskamer. Kiosk dusquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik koop echt nooit koeken op het station. Maar waar heb je die gekocht?
Bij de Appie. Kiosk, Jumbo??
Ohquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat vind mijn lichaam niet meer zo leuk
Niemand. Ik wil zelf lekkere koeken bij de koffie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zonde geld. Wie komt er op bezoek dat jij speciaal koeken gaat kopen
Koekje bij de koffie is wel zooo TT on brand zegquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand. Ik wil zelf lekkere koeken bij de koffie.
Waarom koop je dan gevulde koeken als je lekkere koeken wilt..quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand. Ik wil zelf lekkere koeken bij de koffie.
Mijn lijf ook niet maar YOLOquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat vind mijn lichaam niet meer zo leuk
Beter een monsterkoekie nemen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom koop je dan gevulde koeken als je lekkere koeken wilt..
AH to Go triple chocolate cookiesquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik koop echt nooit koeken op het station. Maar waar heb je die gekocht?
Bij de Appie. Kiosk, Jumbo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |