Wat is nu weer Dagbe st. E-ding ?
Therapeuten zeggen steeds vaker tegen mij ja je kan een leuker huisje krijgen als je kan bewijzen dat je aan Dagbe st. E-ding doet en niet heel de dag nix doet en als je heel de dag nix doet kan je ook geen (n)leuker huisje krijgen? ( lees : Een huisje dat gewoon een leuk klein appartementje is ipv van micro micro studiootje ala op 1 benauwende veelste kleine kamer wonen? )
Ok dus ik ga googlen :
https://www.google.com/se(...)=4fa71b8dbfa83ed9&eiEn enigste dat ik krijg op mn scherm is ; Wat is De Best. Ending ?
Sommige mensen in mijn positie zouden uit pure wanhoop van het extreem te klein wonen nog maar bij de maffia gaan om een kleinnnn beetje normaal te kunnen gaan wonen? Of je aansluiten bij een of andere vage Gilde ( desnoods giro 555??? ) of je aansluiten bij de schimmige wereld van het schaduwbankieren ofzo? Heb je tenminste een plee in huis die niet uit kijkt tegelijkertijd op je bed en je keuken en de voor en de achterdeur?
Is dit een leuk topic? Mwaaaag geen idee, kan ook prullenbak in ofwat?
Antiklacht : Ps in Usa zou je de spotlijster hebben , en die heet daar de Mocking Bird en die zou doorgaan met fluiten ook als het om 11 savonds en snachts donker buiten is? Waaaaa lijkt me wel aparte ervaring?
Bekijk deze YouTube-video