Dat klopt niet. In Nederland moet je als fysio verplicht de opleiding hebben gevolgd + in het BIG register staan, anders mag je niet onder die titel werken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:34 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Vergeet de fysio niet. Dat is ook geen beschermd beroep, iedereen mag dat doen. Dan liever naar een goede chiropractor, daar heb ik een paar jaar de deur plat gelopen. Zonder vergoeding, inderdaad. Zelfs met een aanvullende verzekering waar dat in zat, want dan moeten ze wel een contract met de verzekeraar hebben.
Is pindakaas gezond? Dat is gewoon suiker. Zelfde voor fruit maar daar zitten nog vitaminen in.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, dat valt erg mee hoor. Je kunt goedkoop en gezond eten. Denk aan aardappelen, bonen, volkorenbrood, pindakaas, eieren, groente en fruit dat in de aanbieding is, rundergehakt is ook relatief goedkoop, noten, kwark en qua drinken heb water uit de kraan. En helemaal met bijvoorbeeld de bonusaanbiedingen bij de AH, kun je een heel eind komen.
Pindakaas is geen suiker. Pindakaas vormt een hele gezonde bron van eiwitten, onverzadigde vetten en vitaminen. Je moet wel pindakaas kopen bestaande uit 100% pinda's. De Albert Heijn heeft wat dit betreft een ruim assortiment aan uitstekende 'nut butters'. Amandel is bijvoorbeeld ook erg lekker op brood en waar mogelijk nog gezonder.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:51 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Is pindakaas gezond? Dat is gewoon suiker. Zelfde voor fruit maar daar zitten nog vitaminen in.
Elektrisch poetsen. Kost je een keer 50 euro maar dan scheelt het wel. Als tandplak er eenmaal op zit gaat het geld kosten om te verwijderen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:22 schreef matspontius het volgende:
Mijn tandartsbezoek; controle + tandplak verwijderen - kosten EUR 35. Met incidentele rontgenfoto iets duurder. Nou, dat zijn wel bedragen hoor om je druk over te makenGebit gewoon goed onderhouden dan heb je die hoge kosten ook niet. Pechvogels daargelaten natuurlijk.
Verder zegt mijn tandarts dat een slecht gebit vaak voorkomt uit slechte gewoonten; roken, drinken, drugs, slecht poetsen ........... dan krijg je uiteindelijk wel klachten met de bijbehorende kosten ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |