https://m.jpost.com/israel-news/article-769264quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:02 schreef 03f het volgende:
[..]
Met de verschillende checks die ik gedaan heb moet ik zeggen dat het waarschijnlijk geen AI-gegenereerde foto is.
Aan leed is ook geen gebrek daar natuurlijk.
Interessant, ik had ook juist op DALL-E 3 laten checken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:05 schreef capricia het volgende:
[..]
https://m.jpost.com/israel-news/article-769264
"Fake news exposed: Injured Gaza baby photo has been proven to be AI-generated"
In 2023 werd ie meteen als fake gezien.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:07 schreef 03f het volgende:
[..]
Interessant, ik had ook juist op DALL-E 3 laten checken.
Wauw.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:07 schreef capricia het volgende:
[..]
In 2023 werd ie meteen als fake gezien.
https://x.com/AyaIsleemEn(...)VANGOTLYMKtqzSQ&s=19
Al die fake en niet fake fotos worden ook eindeloos herhaald.
Het lijkt wel of mensen een soort bevrediging vinden in het eindeloos recyclen van de meest ellendige beelden, al is het AI gegenereerd.
Dan zijn die detectors ook niet veel soeps.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:14 schreef 03f het volgende:
[..]
Wauw.
Ik heb 'm ondertussen door een hele zooi detectors gegooid en ze zeggen allemaal consistent met zeer grote zekerheid (~97%) dat het niet AI-gegenereerd is.
En dat ondanks de (blijkbaar) ondertussen jarenoude debunks.
Nouja Europa is een zeer groot deel van hun export. Dus tenzij het ook nog eens niet naar hun terug geleid zou worden lijkt me dat zoiets niet kan. Eventueel als we daar echt bang voor zouden zijn kan je die lui ook opsluiten waar Taghi nu zit. Zou lijkt me toch bijna onmogelijk moeten zijn om daar met een commando actietje iemand vrij te krijgen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op een black ops actie van de Mossad, als er een land in staat is om zoiets uit voeren dan is het Israel wel. Een grootschalige militaire actie zoals waar de Amerikanen mee gedreigd hebben zullen ze inderdaad niet riskeren, maar een snelle commando actie sluit ik niet uit.
Maar ook dat de foto in 2023 al minimaal 8 maanden oud was, en nu dus weer gerecycled wordt. Mensen die dit posten, hebben geen hart voor de Palestijnse zaak. Want op deze manier geloof je geen enkel (ellendig) beeld meer wat er uit Gaza komt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:14 schreef 03f het volgende:
[..]
Wauw.
Ik heb 'm ondertussen door een hele zooi detectors gegooid en ze zeggen allemaal consistent met zeer grote zekerheid (~97%) dat het niet AI-gegenereerd is.
En dat ondanks de (blijkbaar) ondertussen jarenoude debunks.
Het is AI. Als dat plaatje maar vaak genoeg geplaatst wordt zal AI het vanzelf als echt zien lijkt me.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zijn die detectors ook niet veel soeps.
Daarom post Howard het ook en niet Vomy.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar ook dat de foto in 2023 al minimaal 8 maanden oud was, en nu dus weer gerecycled wordt. Mensen die dit posten, hebben geen hart voor de Palestijnse zaak. Want op deze manier geloof je geen enkel (ellendig) beeld meer wat er uit Gaza komt.
Nee, blijkbaar niet. Best bijzonder.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zijn die detectors ook niet veel soeps.
Ja, ik voel me een beetje dom nu.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar ook dat de foto in 2023 al minimaal 8 maanden oud was, en nu dus weer gerecycled wordt. Mensen die dit posten, hebben geen hart voor de Palestijnse zaak. Want op deze manier geloof je geen enkel (ellendig) beeld meer wat er uit Gaza komt.
Nee, zo werkt het niet.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het is AI. Als dat plaatje maar vaak genoeg geplaatst wordt zal AI het vanzelf als echt zien lijkt me.
Zo iemand als Bush zou het inderdaad wel verdienen om voor een tribunaal te verschijnen met zijn gefabriceerde bewijs om een oorlog te kunnen starten en daar ook nog eens ons in mee te zuigen. Maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, helaas.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nouja Europa is een zeer groot deel van hun export. Dus tenzij het ook nog eens niet naar hun terug geleid zou worden lijkt me dat zoiets niet kan. Eventueel als we daar echt bang voor zouden zijn kan je die lui ook opsluiten waar Taghi nu zit. Zou lijkt me toch bijna onmogelijk moeten zijn om daar met een commando actietje iemand vrij te krijgen.
Het probleem is eerder ze in hechtenis krijgen lijkt me. Amerikanen die oorlogsmisdaden gepleegd hebben berechten lijkt me ook mooi maar nog onrealistischer.
Ik verbaas mij ook over hoe makkelijk mensen in dit soort dingen trappen online terwijl het obvious AI of bewerkt is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:40 schreef HowardRoark het volgende:
De propaganda die de pro-Palestijnse sympathisanten de wereld in slingeren is soms van een bizar laag niveau. Het blijft mij dan ook verbazen dat duizenden mensen dit soort overduidelijk AI gegenereerde beelden serieus nemen.
[ twitter ]
Nee hoor. Niet doen.quote:
Gelukkig liegt Trump opzichtiger en aan de lopende band. Als je in zijn leugens trapt, dan is het echt helemaal je eigen schuld.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo iemand als Bush zou het inderdaad wel verdienen om voor een tribunaal te verschijnen met zijn gefabriceerde bewijs om een oorlog te kunnen starten en daar ook nog eens ons in mee te zuigen. Maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, helaas.
Trump is gewoon een sitcom die 4 jaar gaat duren.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gelukkig liegt Trump opzichtiger en aan de lopende band. Als je in zijn leugens trapt, dan is het echt helemaal je eigen schuld.
Er zijn er nog maar een paar over van die lijst die ze willen pakken vanwege 7 oktober. De meesten hebben inmiddels een streep door hun foto.quote:
Ja mijn verbazing was groot, zo zie je maar weer hoe snel je op het verkeerde spoor gezet kan worden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet doen.![]()
Ik gooi dat soort fotos vaak door de Google search. Echt bizar wat je tegenkomt.
Honderen Gazanen plunderen opslagplaatsen van Hamas in Gaza en “stelen” zakken meel. 5 zijn doodgeschoten door Hamas.quote:מאות עזתים פשטו על מחסני חמאס ברצועה וגנבו קמח, דיווח: 5 נורו למוות
מאות עזתים פרצו למחסני חמאס סמוך לכניסה למחנה הפליטים אל-מגאזי שבמרכז הרצועה, ולקחו כמויות גדולות של קמח. לפי דיווחים פלסטיניים, חמישה מהם נורו למוות.
https://www.ynet.co.il/news/article/s1n00sjnmle
Dit is wél een door AI gegenereerde foto, je kunt ook zien aan de hand rechts, dat een voet is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:02 schreef 03f het volgende:
[..]
Met de verschillende checks die ik gedaan heb moet ik zeggen dat het waarschijnlijk geen AI-gegenereerde foto is.
Aan leed is ook geen gebrek daar natuurlijk.
Daad van verzet van Hamas.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:27 schreef oblo het volgende:
[..]
Honderen Gazanen plunderen opslagplaatsen van Hamas in Gaza en “stelen” zakken meel. 5 zijn doodgeschoten door Hamas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |