Ik had inderdaad niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er staat gisteren, dat had ik eerst ook niet goed gezien.
Nou dat. Dit gun je niemandquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had niks met hun muziek.
Ik wens ze beiden sterke in tijd dat nog is.
/nichtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:40 schreef superniger het volgende:
Waarom doet die Aran Bade altijd zo overdreven.
Het is sowieso te kortquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:42 schreef S_E het volgende:
Ik hoop dat een eventuele behandeling aanslaat en dat hij z’n kindje nog mag ontmoeten en er nog een poosje van kan genieten. Bah, wat een vreselijk nieuws.
Opvallend veel mensen beginnen hun steunbetuiging met een dergelijke regel.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had niks met hun muziek.
Ik wens ze beiden sterke in tijd dat nog is.
Reacties op die reactie worden verwijderd dus doe geen moeitequote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Opvallend veel mensen beginnen hun steunbetuiging met een dergelijke regel.
Uit een soort vrees dat anderen misschien denken dat ze het graag luisteren, of zo.
Zo is dat!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Reacties op die reactie worden verwijderd dus doe geen moeite
Nou, je bent er gezegend mee.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een heftig nieuwsHopelijk kan Freek de kleine nog meemaken en hebben ze het nog fijn samen in de tijd die hen gegund is
Zeg dat, dit had zo'n beetje hun mooiste maanden moeten zijn. Ik hoop voor hun dat ze nog een goede tijd is gegeven samen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, je bent er gezegend mee.
Ben je iets van 18? jaar samen, liefde bekroond met een kind en de mega kans dat je het niet eens zoveel jaar zal meemaken.
Dammit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |