quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Die Eva Hermans had juist veel langer dan door doktoren voorspelt.
Exact, dus geen peil op te trekken en een mens kan enkel afwachten en hopen in zo'n geval. Elke dag (zeker als die dag relatief pijnloos is) is winst.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zeg natuurlijk weinig want Martijn Krabbé loopt ook nog rond.
Hopen op een fijne familie -en vriendengroep waar je steun en hulp van krijgt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:31 schreef roos94 het volgende:
Hoe erg voor Suzan ook en haar kindje. Zwangerschap is normaliter al spannend, stressvol en heftig. Maar dit is nog x 1000. Lijkt mij heeel erg moeilijk. Stress is ook heel slecht voor de baby, maar hoe kun je kalm blijven in deze situatie. Ongelooflijk moeilijk .
Waarom? Ik heb het vragend gesteld en een antwoord gekregen hier, dat is toch ook prima?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:11 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/muziek/(...)-nog-niet-klaar.html
Misschien dan toch maar doen bij een onderwerp als dit.
Net of longkanker voorbehouden is aan mensen die roken. Hooguit verhoogd het de kans, maar op 32 jarige leeftijd is die over het algemeen nog verwaarloosbaar. Beetje onzinnige toevoeging wat mij betreft.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:32 schreef Grotetijd het volgende:
Wat ongelofelijk sneu zeg. 32 jaar en dan is 't gewoon afgelopen voor je door kanker in je longen. Terwijl je zelf niet rookt
Niet alleen de groei van die kloterige cellen is onvoorspelbaar, ook eventuele (levensverlengende) behandelingen maken nog uit per persoon. Er is zoals je terecht opmerkt geen peil op te trekken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:35 schreef roos94 het volgende:
Kanker is heel wisselend. De een is weg na 4 weken diagnose. Ik ken mensen die jaren hebben rondgelopen met diagnose. Er valt geen peil op te trekken. Zelfs dezelfde type kankers en uitzaaingen kunnen zich heel anders bewegen bij de een en bij de ander.
Snap niet waarom ze het niet gewoon weghalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:40 schreef Mylene het volgende:
Aangepast: https://www.mediacourant.(...)-zijn-hoofd-verbouwd
Er staat letterlijk dat gisteren hun wereld op de kop gezet is.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:47 schreef roos94 het volgende:
Vraag me af of die diagnose heel, heel recent is gekomen gezien hun optredens deze week en het feit dat ze nu alles stopzetten.
Dit ja, en dan ook dat kijkers en social media zo op de wagen ging over zijn uiterlijk in die talkshow... terwijl ze zelf toch al wel in ieder geval in de molen van onderzoeken zaten....quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:45 schreef GereDathan het volgende:
Zat net op hun Facebook te kijken en dan zie je beelden van afgelopen weekend met 3 uitverkochte Ziggodome shows die ze gedaan hebben. Bizar om te zien, je ziet of merkt helemaal niets aan Freek. Zo kloterig is die ziekte dus, zeker in de longen. Vele mensen zullen bij longkanker het beeld hebben dat je bloed hoestend in bed ligt, maar het is gewoon een sluipmoordenaar die zich zo weet te verhullen dat hij veel te laat opgemerkt wordt en daardoor zich kan uitzaaien. Klote ziekte!
Hoe knap ook dat ze daar gewoon stonden, ze moeten toen al geweten hebben dat het niet goed zat of op zijn minst een grote kans was op niet goed zijn. Deze diagnose stellen ze niet met een eenvoudig onderzoekje bij de huisarts op maandagochtend tenslotte. En dat je er dan toch gewoon maar staat om de mensen te vermaken. Veel respect voor, je moet er maar aan gaan staan.
En hoe hard het ook is, de mensen die zondag geweest zijn hebben waarschijnlijk het laatste concert gezien. Hoe bizar moet dat idee zijn als fan.
Vrijdag biopt en gisteren uitslag, kan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Er staat letterlijk dat gisteren hun wereld op de kop gezet is.
Super kut natuurlijk maar als je best wel in the picture staat is er ook de kans dat je ooit opvalt om je uiterlijk terwijl er dus serieuze zaken aan de hand zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit ja, en dan ook dat kijkers en social media zo op de wagen ging over zijn uiterlijk in die talkshow... terwijl ze zelf toch al wel in ieder geval in de molen van onderzoeken zaten....
Hoewel ik er niet dagelijks mee te maken heb, gelukkig, lijkt mij dit gewoon een logische gang van zaken. Ik kan mij zo voorstellen dat Freek zich enige tijd geleden niet lekker voelde en de medische molen is ingegaan. Onderzoeken als deze kosten tijd, een dergelijke diagnose stelt de huisarts niet op basis van een onderzoekje op maandagochtend. Hoe lang dit precies gelopen heeft zullen we nooit weten (en is voor ons klootjesvolk ook totaal irrelevant), maar uit hun bericht kan je halen dat ze gisteren de definitieve uitslag gehoord hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:47 schreef roos94 het volgende:
Vraag me af of die diagnose heel, heel recent is gekomen gezien hun optredens deze week en het feit dat ze nu alles stopzetten.
En ook nog in de molen van zwangerschap zitten, je hoofd loopt toch helemaal over. En dan toch nog een paar shows voor tienduizenden mensen neerzetten, je moet het maar kunnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit ja, en dan ook dat kijkers en social media zo op de wagen ging over zijn uiterlijk in die talkshow... terwijl ze zelf toch al wel in ieder geval in de molen van onderzoeken zaten....
Snap sowieso niet waarom ze heel mediacourant niet gewoon weghalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze het niet gewoon weghalen.
Er staat gisteren, dat had ik eerst ook niet goed gezien.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:47 schreef roos94 het volgende:
Niet hier in elk gevalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |