quote:
Op vrijdag 5 december 2025 17:31 schreef kalinhos het volgende:[..]
Ik geloof best dat het geinige kinderen zijn en niks mis mee maar als je zulk soort namen geeft dan maak je gewoon een soort item van je kind. Je kan je kind ook geen deurklink noemen, dit zit er vrij dichtbij mijns inziens.
Maargoed daar kunnen die kinderen ook niks aan doen.
Tja. Als je ze zo ziet, dan kloppen die namen bij ze. Maantje Piet is Maantje Piet, als wordt ze advocaat en tachtig jaar. Ik weet ook niet hoe dat kan.
Denk dat het er erg mee te maken heeft met welke intentie je die namen geeft. Als je hip wil doen, of lekker gek, dan schijnt dat er toch echt in door, denk ik.
Ik weet niet wat er verder achter de naam Maantje Piet zit overigens. Dat ze het daar ook nooit over hebben, geeft eigenlijk al wel aan dat het verder gewoon logisch en niets buitengewoons is voor ze.
Ken ze niet persoonlijk hoor, al ben ik ooit wel eens over de vloer geweest om Jan te interviewen. Elvis was toen net geboren. Die baby was toen ook al heel erg ‘Elvis’, ze kon gewoon niet anders heten. Kan het ook niet anders verklaren. 😀
Terwijl ik dus niet van de gekke namen ben hoor, ik heb er niets mee en juist vaker tegen. Om alle redenen die hier worden genoemd.
Oh, ik open geen nieuw deel, want ik vind Susan en Freek zum kotzen, dus daar begin ik niet aan.😋