Als je naar een warme bestemming wil, dan ga je waarschijnlijk met de machine. Dan kun je het beste een behoorlijk stevige koffer kopen, want er wordt op luchthavens door het personeel dat de bagage afhandelt, gewoon met koffers gesmeten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:30 schreef Farenji het volgende:
Ik wil ongeveer een maand weg, naar een warme bestemming, dus er hoeft geen dikke winterkleding in te passen. Wel een beetje stevig, maar niet te zwaar.
Ik heb een soortgelijke blauwe als MissRelin, ooit gekocht bij Bol voor 50 euries.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:33 schreef MissRelin het volgende:
M'n gewone koffer. Meestal voorzien van knalgele band en adreslabel met een knalroze flamingo, zodat hij van 3km afstand al opvalt.
[ afbeelding ]
En de handbagage koffer. Indien met vliegtuig dan voorzien van zelfde band en adreslabel en een roze tsa slotje. Ook die valt meteen op
[ afbeelding ]
Ik heb ook exact dit model in twee verschillende kleuren. Hard shell, maar flexibel genoeg om niet te breken en weegt echt helemaal geen drol.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:54 schreef Managarm het volgende:
Samsonite, prettige koffer. Ik heb deze nu iets meer dan 10 jaar, koffer ziet er eigenlijk nog hetzelfde uit.
[ afbeelding ]
Niet geschikt? Juist wel toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:21 schreef Redefine het volgende:
Ik heb al een aantal jaar de Samsonite S'Cure Spinner 69 dark blue. Niet geschikt voor ruimbagage, maar dat hoeft ook niet.
Klopt. Ik bedoelde niet geschikt voor handbagage. Ik zal het even aanpassenquote:
Dacht ik al. Heb zelf ook twee in die serie en wat goedkopere.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoelde niet geschikt voor handbagage. Ik zal het even aanpassen
Die zijn nog wel wat duurder geworden ja. Maar wel de prijs waard. En scheelt dat ik net zoals @moonhammer mijn koffer met ING punten heb gekocht. Dat scheelde een hoop geld.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dacht ik al. Heb zelf ook twee in die serie en wat goedkopere.
Een 69 en een 55. Die laatste past net in de cabine als ze niet te moeilijk doen.
Gekocht in 2019, viel me op hoe duur Samsonite (of koffers in het algemeen?) is geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |