Mijn oma had ook altijd zo’n infrarood lamp. Geloof dat dat ook wel wat werktquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hetzelfde hier ja, ga 't deze winter proberen denk ik. Kan ook wel naar Thailand verhuizen maar dat is iets meer moeite
[..]![]()
ik ga zo ijsjes halen, ja alweer
Ik bedenk me net dat ik straks nog moet bed opmaken en douchenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, die zijn nergens in de aanbieding op het moment
ik denk gewoon huismerk en twijfel nog over deze, zijn 1 + 1 gratis
[ afbeelding ]
andere pirulo ijsjes zijn ook 1 + 1 gratis maar vind ze zelfs met die aanbieding dan nog duur
jammerquote:
Bijwerking van de medicatie is dat je emotioneler kan wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik begrijp de hint, heel even wachten
[..]
nee die niet, denk ik
[..]![]()
dat is echt fijn huilen
beste excuus van de wereldquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijwerking van de medicatie is dat je emotioneler kan worden
Dus kan het altijd daar op gooien
Zou zo fijn zijn als dat werkt, is zo simpel dan eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn oma had ook altijd zo’n infrarood lamp. Geloof dat dat ook wel wat werkt
ahhh, begrijpelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik straks nog moet bed opmaken en douchen
Dus dat wordt geen bloesems verzamelen vandaag
maar misschien welquote:
ik omarm het gewoon, huilen mag er zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijwerking van de medicatie is dat je emotioneler kan worden
Dus kan het altijd daar op gooien
deze week nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:23 schreef Haags het volgende:
Like deze post als je na morgen al weekend hebt.
Hoezo na morgen pas.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:23 schreef Haags het volgende:
Like deze post als je na morgen al weekend hebt.
ik ook nietquote:
ik ga vrijdag nog even wat doen. Deze week geen urenverplichting maar productiequote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet
er is bij ons op werk super veel aandacht voor de druk van werk ivm bezuinigingen en weer een piek in uitval
iedereen bij ons op werk is blij dat we donderdag vrij zijn want 'dan kan ik dan even goed doorwerken', dat is niet hoe het hoort![]()
oke vriezer bekijken
Ik heb nog een uur werk over en dan heb ik weekend ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pas?! PAS?! heb jij al (bijna) weekend?
productieverplichting?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga vrijdag nog even wat doen. Deze week geen urenverplichting maar productie
hahahaha brood is ook wel eens lekker.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
productieverplichting?
vriezer heeft plek
gisteren brood gegeten ipv het geplande en drie keer gewijzigde avondeten
Mailyquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha brood is ook wel eens lekker.
Nee niet echt productieverplichting... hoewel... naja het moet gewoon af.
En kan het volgens mij zelfs morgen al af krijgen, maar dan valt het op dat anderen dat ook zouden moeten kunnen dus doe ik maar even een stapje rustiger en ga ik vrijdag bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |