En willen men vaak even vertellen hoe iets moet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:11 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Die externen zijn altijd van die arrogante rijke klootzakken he
Deze uitspraak doet mij denken aan één van de bloemisten (die inmiddels al een paar jaar weg is). Ik dacht dat het voor moederdag was. Ik wilde een bos bloemen met wat andere bloemen ertussen. De beste man vroeg wat het mocht kosten. Ik zei doe maar ¤25,- (in die tijd kreeg je een behoorlijke bos bloemen). Toen ik het bedrag opnoemde begon de man met zijn ogen te knipperen en te stotteren alsof hij ter plekke kwamquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bij ons heb je ook om de haverklap van die figuren van Van der Pol en dan denk ik "wat mag dat allemaal wel niet kosten?"
Toe maar, onze HoS trekt de portemonnee wel als het nodig is. Dit wekt vertrouwen!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Deze uitspraak doet mij denken aan één van de bloemisten (die inmiddels al een paar jaar weg is). Ik dacht dat het voor moederdag was. Ik wilde een bos bloemen met wat andere bloemen ertussen. De beste man vroeg wat het mocht kosten. Ik zei doe maar ¤25,- (in die tijd kreeg je een behoorlijke bos bloemen). Toen ik het bedrag opnoemde begon de man met zijn ogen te knipperen en te stotteren alsof hij ter plekke kwam![]()
![]()
De economie rolt niet vanzelfquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Toe maar, onze HoS trekt de portemonnee wel als het nodig is. Dit wekt vertrouwen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |