abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2025 @ 22:55:05 #1
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_217763597
Sommige mensen krijgen al koude rillingen of kippenvel, puur door gebeurtenissen met woorden te omschrijven. Sommige mensen kunnen daar blijkbaar écht niet tegen, en worden daar blijkbaar helemaal naar van. "Hou op!", hoor je ze dan meestal zeggen, als je halverwege zo'n anekdote bent die bij anderen blijkbaar kippenvel, dan wel koude rillingen bezorgen. Hoe leuk is het dan om dat ook te proberen te doen middels zulke anekdotes/voorbeelden door middel van dit topic.

3 voorbeelden:
- ik ben laatst met mijn tenen tegen een muur aan gestoten, en daarna mijn voet op de grond geplaatst, alleen bleven mijn teennagels nog staan en klapten dubbel (echt gebeurd)
- Je nagels zo kort mogelijk knippen, ze daarna inkrijten, en dan tergend langzaam met je korte nagels over een schoolbord, van boven naar beneden
- Met de punten van een vork over een bord krassen

Nu jullie. Veel plezier!

[ Bericht 3% gewijzigd door Forumtijger op 26-05-2025 23:17:58 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  maandag 26 mei 2025 @ 23:05:17 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217763677
Ik krijg altijd koude rillingen wanneer er iemand over mijn graf loopt.

EN glazen die vaak in de vaatwasser gewassen zijn. Die voelen zo verschrikkelijk aan vind ik, alsof ze heel droog zijn en het vocht uit je vingertoppen zuigen. Een horror, maar een waar ik maar weinig medestanders in vind tot nu toe.
pi_217763920
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:05 schreef herverwijderd het volgende:
Ik krijg altijd koude rillingen wanneer er iemand over mijn graf loopt.

EN glazen die vaak in de vaatwasser gewassen zijn. Die voelen zo verschrikkelijk aan vind ik, alsof ze heel droog zijn en het vocht uit je vingertoppen zuigen. Een horror, maar een waar ik maar weinig medestanders in vind tot nu toe.
Hiero. Ik vond het niet alleen zo met glazen maar met alles. Ergo: ik doe de afwas weer lekker zelf met de hand.
Nou ja, met een afwasborstel dan.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 08:40:54 #4
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217764592
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hiero. Ik vond het niet alleen zo met glazen maar met alles. Ergo: ik doe de afwas weer lekker zelf met de hand.
Nou ja, met een afwasborstel dan.
Ja, bij aardenwerk heb ik het ook wel, maar bij glas het ergst.
pi_217771320
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 08:40 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Ja, bij aardenwerk heb ik het ook wel, maar bij glas het ergst.
Klopt. Ik weet precies wat je bedoelt.

Ik vind het ook nogal overtrokken, tweeverdieners die een vaatwasser in de keuken hebben.
Of gezinnen met veel kinderen.
Deze kinderen kunnen heel makkelijk de vaat van die dag wegwerken.
En daarna koffie zetten voor de ouders, want deze twee hebben de hele dag het vuur uit hun sloffen gelopen om alles in goede banen te leiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')