omdat dts dicht is?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee. M'n zin om naar die meet te gaan begint ietwat af te nemen
hij is gevlucht omdat ze PMS heeftquote:
op de KSC meet?quote:
Nee de DTS meet. KSC meet ben ik helaas op vakantie (helaas niet helaas je snapt het wel)quote:
oww er bestaan ook DTS meets.. dan is je opmerking logischer.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee de DTS meet. KSC meet ben ik helaas op vakantie (helaas niet helaas je snapt het wel)
Wat moet je überhaupt daar in DTS.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#ramptoeristquote:
21 juni toch?quote:
Snap ikquote:Op maandag 26 mei 2025 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan kan ik nietquote:
Laat hem lekkerquote:
Is soms wel gezelligquote:
je voeten moeten die dag behandeld worden?quote:
Moeilijk voor te stellen als ik zie hoe vaak het gesloten wordt omdat er weer gezeik is.quote:
Nee, die dag staat er een lobotomie in de planning.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je voeten moeten die dag behandeld worden?
Achja, een paar rotte appels in de mand maakt niet de hele mand rot.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen als ik zie hoe vaak het gesloten wordt omdat er weer gezeik is.
Nja gezeik komt vanuit een paar personenquote:Op maandag 26 mei 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen als ik zie hoe vaak het gesloten wordt omdat er weer gezeik is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |