Dit snap ik dus niet. We hebben het over uitgeprocedeerden en je ziet het als een overwinning dat die mogen blijven? Is je politieke haat zo groot dat je liever iets ziet mislukken terwijl je weet dat niemand hier beter van wordt en hier ook geen vluchteling mee geholpen wordt?quote:
Tja, wellicht om de schijn te wekken dat er mensen afgewezen worden en uitgezet. Bij het overgrote merendeel, bijna 70% zelfs, is dit echter niet het geval.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:13 schreef raptorix het volgende:
Waarom zou je toch nog een asielprocedure hebben als dit soort dingen gewoon gefaciliteerd moeten worden.
Kennelijk is de haat richting Faber zo groot dat er niks opgelost mag worden en moet het kennelijk een nog veel grotere puinhoop worden op asiel.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:43 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dit snap ik dus niet. We hebben het over uitgeprocedeerden en je ziet het als een overwinning dat die mogen blijven? Is je politieke haat zo groot dat je liever iets ziet mislukken terwijl je weet dat niemand hier beter van wordt en hier ook geen vluchteling mee geholpen wordt?
En dat is precies hoe de rechtsstaat dient te werken. Gerechtelijke bescherming tegen de overheid, wanneer die iets doet wat volgens hun eigen wetten niet mag.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:31 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is dus hoe men de rechtstaat als een wapen wordt gebruikt tegen elk besluit dat men niet bevalt.
Nou nee, dat maken veel mensen die op andere partijen stemmen er zelf van, door geen contact te willen met zoekenden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn oprechte vraag aan alle D66'ers, Groenlinksers en Joop-lezers op deze site: Waarom maken jullie dit land niet meteen een kalifaat?
Je zou ook gewoon besluiten kunnen nemen die niet indruisen tegen de wet. Ik noem maar wat hoor.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zie ook:
[..]
Kortom: een actiegroep en een wetenschapper die weer betrokken zijn.
Dit is dus hoe men de rechtstaat als een wapen wordt gebruikt tegen elk besluit dat men niet bevalt.
Ik ben nog niet verkozen, maar zodra dat gebeurd leven jullie allemaal onder de knoet van Sultan Luda 1 inshallahquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn oprechte vraag aan alle D66'ers, Groenlinksers en Joop-lezers op deze site: Waarom maken jullie dit land niet meteen een kalifaat?
Hi-la-risch.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben nog niet verkozen, maar zodra dat gebeurd leven jullie allemaal onder de knoet van Sultan Luda 1 inshallah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |