Ik kom hier nog even op terug mevrouw. Eerst altijd even inlezen om de mening te vormen, u begrijpt. Liever geen overhaaste beslissingen.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:17 schreef Seven. het volgende:
Kreeg wel bevestigingsmailtje.
@:Bart2002 grijp je kans!
Wilde ik wel doen, maar die link naar het formulier werkt niet voor mij.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:23 schreef Seven. het volgende:
Tenzij je vandaag nog bezwaar aantekent:
https://www.nu.nl/tech-we(...)i-met-jouw-data.html
Eerst uitloggen en dan weer inloggen?quote:Op maandag 26 mei 2025 23:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Wilde ik wel doen, maar die link naar het formulier werkt niet voor mij.![]()
Ik krijg dan "Dit formulier is alleen toegankelijk voor mensen die een actief Facebook-account hebben. Zorg dat je bent aangemeld bij je Facebook-account."
Terwijl ik dus ingelogd ben.En die tweede zin is een link, waarmee ik naar mijn Facebook tijdlijn (heet dat nog zo?
) ga.
Weet iemand hoe je dit formulier kan vinden via settings/help?
Edit: inmiddels gelukt via de desktopversie van die pagina.![]()
Zie edit, inmiddels geluktquote:
Mensen die slecht zijn met computers zijn niet perse dom; dat is het hele probleemquote:Op maandag 26 mei 2025 23:21 schreef Marsenal het volgende:
Dit zat er al jaren en jaren aan te komen. Daarom heeft een intelligent mens nooit zijn echte gegevens aan dit soort media gegeven.
Dit is alleen een probleem als je dom bent.
Als je je echte naam gebruikt voor ontspanning en sociale media, op het internet, vind ik je wel een beetje dom hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:49 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Mensen die slecht zijn met computers zijn niet perse dom; dat is het hele probleem
Het internet is nog relatief nieuw hequote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als je je echte naam gebruikt op het internet, vind ik je wel een beetje dom hoor.
Toen het internet voor velen van ons echt nieuw was, in de jaren 90, toen wist iedereen al dat ze een alias moesten gebruiken. Het is gewoon dom geweest dat mensen daar van weg gingen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:50 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Het internet is nog relatief nieuw he
Ja, want mijn moeder dat in de jaren 90 op Freenode.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Toen het internet voor velen van ons echt nieuw was, in de jaren 90, toen wist iedereen al dat ze een alias moesten gebruiken. Het is gewoon dom geweest dat mensen daar van weg gingen.
Dat is IRC toch? Ik zat daar ook op in de jaren 90. Nooit met echte gegevens. Het is gewoon dom.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:54 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ja, want mijn moeder dat in de jaren 90 op Freenode.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |