Al behandeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:28 schreef MMaRsu het volgende:
Fijn dat ze op nu.nl dit keer wel de huidskleur benoemen, gebeurt bij andere situaties niet???
Waarom nu wel
Niet gelezen, ik benoem het gewoonquote:
Niet specifiek nu waar ze zich als een slang in allerlei bochten wringen om maar de privacy van daders te beschermen. Zelfs als de politie een volledige dader beschrijving heeft uitgegeven.quote:
Misschien wel meer dan 3x, dit is wat ik zelf heb vernomen zonder te zoeken.quote:
Het is allemaal wat hequote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:28 schreef DjVero het volgende:
Hmmm...was er al vermeld dat het een blanke man betreft dit keer?
Dat is nog eens wat anders dan:quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:56 schreef de_boswachter het volgende:
53 JARIGE BRITSE BLANKE MAN
Moet even overal vermeld worden.
En riep geen Allahoe akbarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is nog eens wat anders dan:
'Er is nog niets bekend over de verdachte ..'
'Er niets bekend over de motieven'
'De politie heeft nog niets vrijgegeven over de dader'
En het is trouwens een witte man hè, het woord 'blank' zou zogenaamd racistische ondertonen hebben volgens sommigen.
Ik ben een smerige racistquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is nog eens wat anders dan:
'Er is nog niets bekend over de verdachte ..'
'Er niets bekend over de motieven'
'De politie heeft nog niets vrijgegeven over de dader'
En het is trouwens een witte man hè, het woord 'blank' zou zogenaamd racistische ondertonen hebben volgens sommigen.
Dat was hij dus wel, er was drugs in het spel, volgens de bronnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als deze meneer niet onder invloed was, mag hij zijn weg gewoon weer vervolgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |