Als je in de Action rondloopt voel je het gemiddelde IQ om je heen met tientallen punten tegelijk zakken.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:14 schreef marretak het volgende:
kan je vergelijken met tekenen van laagbegaafdheid?
In die zeiknatte metrotunnel toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:21 schreef Cockwhale het volgende:
Gister nog wel action gehad in de wijk waar je zus woont.
Maar de maximale maat is altijd 180x200quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als je bij de Action een hoeslaken gaat kopen, zorg dan altijd dat je een maat groter koopt.
Zijn zusquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:21 schreef Cockwhale het volgende:
Gister nog wel action gehad in de wijk waar je zus woont.
Duidelijk teveel twerk video's op TikTok gekeken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:42 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Zijn zus
https://streamable.com/hylnxf
Daar heb je zelf action mee gehad tochquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:43 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Duidelijk teveel twerk video's op TikTok gekeken.
Ik zei in de wijk waar z'n zus woont. Technisch gezien hoeft dat dus niet met zijn zus te zijn. Maar niks mis met zo'n behaarde gorilla kut.quote:
Echt niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar de maximale maat is altijd 180x200
Oh. Wat dan? Want dan ga ik snel nieuwe halen. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel hoeslakens die krimpen en dat er dan een puntje losraakt midden in de nachtquote:
Ik had er eerst één gehaald die precies de juiste maat zou moeten zijn, maar die trok gewoon heel mijn topper krom. Toen maar voor een maatje groter gegaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:50 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Oh. Wat dan? Want dan ga ik snel nieuwe halen. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel hoeslakens die krimpen en dat er dan een puntje losraakt midden in de nacht
Ben je niet een hoeslaken met een dekbedovertrek aan het verwarren?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik had er eerst één gehaald die precies de juiste maat zou moeten zijn, maar die trok gewoon heel mijn topper krom. Toen maar voor een maatje groter gegaan.
Je hebt ze zelfs 200x220, maar weet niet of ik die heb gehaald en of de Action ze überhaupt heeft.
Nee, een dekbedovertrek gaat over je dekbed en een hoeslaken gaat over je matras.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ben je niet een hoeslaken met een dekbedovertrek aan het verwarren?
Want volgens mij zijn dekens wel vaan 220x240 ja maar hoeslakens gewoon 180x200
Tientje ofzo dacht ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:54 schreef Jeo_Boden het volgende:
Ikea is ook niet duur voor hoeslakens. Hoeveel kosten ze bij de Action dan. Een euro?
Waarom heb ik deze maten dan nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, een dekbedovertrek gaat over je dekbed en een hoeslaken gaat over je matras.
Dat weet ik ook niet, maar als er bedden zijn met een lengte van 220 dan zullen er ook hoeslakens voor moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:56 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waarom heb ik deze maten dan nog nooit gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |