Dat gaat niet helpen, je hebt echte gordijnen nodig en tapijtquote:Op maandag 26 mei 2025 17:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb rolgordijnen. Als ze naar beneden zijn is het geluid al ietsje beter. Maar in de toekomst wil ik heel grote gordijnen hangen ofzo
Met dit topic probeer ik dit te beteren mijn vriend, ik woon er maar paar weken in.quote:
Kan je niet gewoon een overenthousiast mokkel 1000 euro geven om de boel wat op te fleuren? Dan vult die ruimte zich snel genoeg en gaat de galm ook weg.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met dit topic probeer ik dit te beteren mijn vriend, ik woon er maar paar weken in.
Geef mij fatsoenlijk budget en ik transformeer het binnen 48 uur in een woonkamer die in de magazines niet zou misstaanquote:Op maandag 26 mei 2025 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met dit topic probeer ik dit te beteren mijn vriend, ik woon er maar paar weken in.
Je doelt op warmte stenen?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:58 schreef Metalfrost het volgende:
Paar stenen in elke hoek. Absorbeert het geluid.
Gordijnen en planten.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben onlangs verhuisd en merk dat mijn woonkamer nog vrij kaal oogt. Wanneer ik een film kijk, klinkt het daardoor nogal hol en galmend – best vervelend als filmliefhebber.
Om de akoestiek te verbeteren, overweeg ik om twee grote canvasdoeken op te hangen. Belangrijk hierbij is dat het materiaal zacht genoeg is om geluid te dempen.
Daarnaast ben ik al op zoek naar een tapijt voor op de vloer, wat waarschijnlijk ook een aanzienlijke verbetering zal geven op het vlak van geluidsdemping.
Mijn oog is gevallen op een canvasdoek met een wereldkaart – dat soort designs spreken me erg aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jullie nog tips hebben ik hoor het heel graag
Zeik niet het is schoon, heel en netjes.de rest komt wel.quote:
Is weer helemaal in, hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:28 schreef marretak het volgende:
In de jaren 70 erg popi maar nu totaal uit de mode geraakt : De muur met houten plankjes bekleden?
Het zou echt een aanwinst zijn voor het koude hok van TS.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:59 schreef marretak het volgende:
[..]
Hout kan lekker warm ogen ey? Puur natuur materiaal?
Neuh, dat is ondertussen ook alweer passé. Net als nu aan komen zetten met "industriële" stalen deuren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is weer helemaal in, hoor.
[ afbeelding ]
Het is niet het nieuwste van het nieuwste, maar het is wel iets van de laatste jaren en wat momenteel best wat mensen in hun interieur hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh, dat is ondertussen ook alweer passé. Net als nu aan komen zetten met "industriële" stalen deuren.
Laat niet weg dat het beste is om keuzes te maken op basis van wat je mooi vindt. En niet op basis van wat mensen op Fok! of op tv mooi vinden.
Daarom heb ik gekozen voor visgraatdeuren en een stalen vloerquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh, dat is ondertussen ook alweer passé. Net als nu aan komen zetten met "industriële" stalen deuren.
Ik was beetje aan het werken als bijbaantje en in jaren 90 sloopte mensen massaal de houten muurlatjes van de muren af en gooiden dat bij vuilnis, viel me toen al op dat het best vaak nog wel mooi spul was, maar ok mode grillen ey? Iedereen was de houten latjes beu van ene op andere dag,quote:
Schrootjes.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:37 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik was beetje aan het werken als bijbaantje en in jaren 90 sloopte mensen massaal de houten muurlatjes van de muren af en gooiden dat bij vuilnis, viel me toen al op dat het best vaak nog wel mooi spul was, maar ok mode grillen ey? Iedereen was de houten latjes beu van ene op andere dag,
Spachtelputz en rauhfaser.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:39 schreef marretak het volgende:
Dan heb je nog zwachtelpoets voor op de muur en heb je ook raufaas behang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |