Wat een naam ook Kevinquote:Op maandag 26 mei 2025 17:30 schreef LethalNinja het volgende:
Voor wie vaak op Youtube zit moet het geen onbekende zijn. Kevin die weer langs komt. Tussen je favoriete video of muzieknummer kondigt hij weer aan dat hij je iets gaat leren dat je niet op school leert en dat je via hem zogenaamd met 0 euro eigen geld kan beleggen/ traden.
Elke dag moet ik zijn grafkop weer wegklikken. Thrustpilot is ook niet mals
https://www.trustpilot.com/review/www.kevintimmerdaytrading.nl
Bekijk deze YouTube-video
TLDR/ Samenvatting: Haten op Kevin met zijn klote day trading, het beetje interesse dat ik al had in het concept van day trading is door hem compleet de grond in geboord.
Fuck Jeroen, mensen met die kop zijn echt ondermaatsquote:Op maandag 26 mei 2025 17:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat is wel zo'n default jeroenhoofd ja. Soms is het wat moeilijker te zien zoals bij David Guetta, maar dit is 100% een Jeroen.
Die mensen in die reclames zijn hersendood.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:32 schreef LethalNinja het volgende:
Tereckte klackt! eens met TS, dit is nog vervelender dan die fake game reclames (reclames dat je zogenaamd een leuk spel kan spelen op je telefoon maar dan is het weer zo'n stomme clash of clans achtige game).
Die thumbnail is gewoon alsof je naar die roesjesjager van je zit te kijken hoor, maar ik ben niet boos.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:28 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Fuck Jeroen, mensen met die kop zijn echt ondermaats
Nou ja, op die manier kun je wel degelijk winst maken. Hij vertelt alleen niet dat je een toelatingstest moet doen, uiteraard tegen betaling (met grote kans dat het mislukt en dan is je geld weg). En als het eindelijk lukt mag je traden namens één of ander bedrijf, waarbij een deel van de winst uiteraard ingeleverd wordt.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:37 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Geld maakt geld. Niet daytaden met iemand anders geld. Dat is het tegenovergestelde
Je gaat ook niet elke zwerver een zak met geld geven met de boodschap "zorg voor rendement". Logisch dat je iets van kunde moet laten zien. Ik sta er echter wel van te kijken dat bedrijven dus zomaar hun kapitaal uit handen geven aan een paar figuren die een test hebben behaald, dat klinkt als een gouden buitenkans en een schot op open doel die ik zou moeten nemen.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, op die manier kun je wel degelijk winst maken. Hij vertelt alleen niet dat je een toelatingstest moet doen, uiteraard tegen betaling (met grote kans dat het mislukt en dan is je geld weg). En als het eindelijk lukt mag je traden namens één of ander bedrijf, waarbij een deel van de winst uiteraard ingeleverd wordt.
Kortom, theoretisch klopt het ongeveer, maar de kans op verlies is heel veel groter
Ik had geen inspiratie voor een username, en toen dacht ik. Oh het hoeft maar iets te zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die thumbnail is gewoon alsof je naar die roesjesjager van je zit te kijken hoor, maar ik ben niet boos.
Het spelletje meespelen maakt je geen trendsetter.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
ik neem gewoon mijn overwaarde op en pomp het nu volle bak short op tesla en asml. ik verdien hier zieke knaken mee
oh die plinko ellende. Man man man, daar zouden stokslagen op moeten staan.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:32 schreef LethalNinja het volgende:
Tereckte klackt! eens met TS, dit is nog vervelender dan die fake game reclames (reclames dat je zogenaamd een leuk spel kan spelen op je telefoon maar dan is het weer zo'n stomme clash of clans achtige game).
kkteslaquote:Op maandag 26 mei 2025 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
ik neem gewoon mijn overwaarde op en pomp het nu volle bak short op tesla en asml. ik verdien hier zieke knaken mee
Gek genoeg trekt dit mijn aandacht meer dan de adviezen van mijn financieel adviseur @SwebbeSensjequote:Op maandag 26 mei 2025 23:07 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
kktesla
je moet alles zetten rivian daar worden chimis ook nat van plus moeilijke veel money
Erger is dat het voor hem blijkbaar rendabel is om tienduizenden (tonnen?) euro’s in YouTube te pompen.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:30 schreef LethalNinja het volgende:
Voor wie vaak op Youtube zit moet het geen onbekende zijn. Kevin die weer langs komt. Tussen je favoriete video of muzieknummer kondigt hij weer aan dat hij je iets gaat leren dat je niet op school leert en dat je via hem zogenaamd met 0 euro eigen geld kan beleggen/ traden.
TLDR/ Samenvatting: Haten op Kevin met zijn klote day trading, het beetje interesse dat ik al had in het concept van day trading is door hem compleet de grond in geboord.
Waar kan ik me opgeven. Ik heb geld nodig voor mijn Spaansequote:Op maandag 26 mei 2025 18:34 schreef damsco het volgende:
Ik heb zojuist met een miljoen euro een trade geopend. Wist je dat jij dit ook kan middels een funded account. Ik vertel jou graag hier meer over tijdens mijn gratis seminar.
Waar nog meer dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:10 schreef Erno-BE het volgende:
Gaat men hier ook al klagen over Kevin Timmer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
Akkoord met de klacht. Men zit helemaal niet op dit soort reclame te wachten.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:30 schreef LethalNinja het volgende:
Nieuw? Dit bestaat al zo lang er geld bestaat. Wil je rijk worden? Dan moet je de persoon zijn die de goudscheppen verkoopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:44 schreef tjoptjop het volgende:
Als hij daadwerkelijk een edge heeft met daytrading dan ga je dat natuurlijk niet aan de grote klok hangen middels een cursus
Is dit het nieuwe dropshippen qua volk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |