Maar ze gaan niet op een broodje?quote:
nee maar ik heb 2 opties meegemaaktquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
* Nizno kijkt naar bord spaghetti
en bedankt
Nee hoor hij is een drol die Los is...quote:
Heb je dat al wel eens geprobeerd?quote:
Ik had begrepen dat als je doorblijft bloeden tijdens het doorslikken van de pil dat deze niet sterk genoeg isquote:Op maandag 26 mei 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar ik heb 2 opties meegemaakt
toen ik jong was, was het 1 dag afzien en verder huppelen door het leven
nooit doorgelekt, niets
en toen was het wat meh
en sinds 2 jaar was het sterf, een keer per maand, ziek moeten melden sterf, midden in de zomer met kruiken in bed liggen, wakker worden na 4 uur slaap omdat de pijnstillers uitgewerkt zijn
dus nu aan de pil
maar blijf er steeds doorheen bloeden, zit geen cyclus aan vast, altijd maar beetjes hier en daar, het is vermoeiend
zaterdag pil vergeten, ik dacht weet je wat, we experimenteren, we kijken wat een stopweek doet
tot nu toe weinig, maar beetje kramp
en ik heb ruzie gemaakt in onzin
Ik doe even de aanname dat ik een accuraat beeld heb van hoe dat is.quote:
ben al 2x verhoogtquote:Op maandag 26 mei 2025 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat als je doorblijft bloeden tijdens het doorslikken van de pil dat deze niet sterk genoeg is
I made this One-Pot Creamy Beef and Garlic Butter Pasta, and it’s a total winner! So creamy and comforting, with just the right amount of flavor.quote:
heb niet eens een dag afzien. gewoon een dag dat ik het voel flubberen enzo...quote:Op maandag 26 mei 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nooit doorgelekt, niets
en toen was het wat meh
met rode saus?quote:
in mijn huis?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:29 schreef Koen66 het volgende:
Waar slaap jij nu eindelijk überhaupt Ballie?
welke kleur is dit?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
I made this One-Pot Creamy Beef and Garlic Butter Pasta, and it’s a total winner! So creamy and comforting, with just the right amount of flavor.
Ingredients:
1 lb ground beef
2 tablespoons butter
4 cloves garlic, minced
1 medium onion, finely chopped
1 teaspoon dried Italian seasoning
1/2 teaspoon salt
1/4 teaspoon black pepper
1/2 cup beef broth
1 cup heavy cream
1/2 cup grated Parmesan cheese
8 ounces pasta (penne or spaghetti works well)
Fresh chopped parsley, for garnish
Directions:
In a large pot, melt the butter over medium heat. Add ground beef, breaking it up as it cooks. Brown the beef for 5-7 minutes.
Add garlic and onion to the pot and sauté for 2 minutes until fragrant and soft.
Stir in Italian seasoning, salt, and pepper.
Pour in beef broth and let it simmer for 5 minutes, allowing it to reduce slightly.
Add heavy cream and Parmesan cheese, stirring until the sauce thickens and turns creamy, about 3-4 minutes.
Stir in uncooked pasta, making sure it’s submerged in the sauce. Add a bit more liquid if needed. Cover and cook for 8-10 minutes, stirring occasionally.
When the pasta is tender and the sauce is creamy, remove from heat.
Garnish with fresh parsley and serve hot!
Prep Time: 10 minutes
Cooking Time: 20 minutes
Total Time: 30 minutes
*kijkt in ONZ*quote:Op maandag 26 mei 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nooit doorgelekt, niets
en toen was het wat meh
en sinds 2 jaar was het sterf, een keer per maand, ziek moeten melden sterf, midden in de zomer met kruiken in bed liggen, wakker worden na 4 uur slaap omdat de pijnstillers uitgewerkt zijn
dus nu aan de pil
maar blijf er steeds doorheen bloeden, zit geen cyclus aan vast, altijd maar beetjes hier en daar, het is vermoeiend
zaterdag pil vergeten, ik dacht weet je wat, we experimenteren, we kijken wat een stopweek doet
tot nu toe weinig, maar beetje kramp
en ik heb ruzie gemaakt in onzin
oh, dat is jammer. Hier is het veelal delen van kennis en ervaringen, dat vind ik wel fijnquote:Op maandag 26 mei 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen is zo gemotiveerd en succesvol en enthousiast.
Nee die heb ik weg gegeven dus das een beetje lastig zo.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah ja dat had je nog. Geen Bitterbrommert meer?
eerst kreeg ik ook premolut voor 1 week in de maand, dat was topquote:
ik weet niet wat dat is?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
eerst kreeg ik ook premolut voor 1 week in de maand, dat was top
maar dat willen ze niet systematisch doen
bonkjes en sliertjesquote:
toch wat bruinig.... 4e dag menstruatiequote:
En dan cashenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die heb ik weg gegeven dus das een beetje lastig zo.
woensdag komt de makelaar hier foto's maken en dan hopelijk snel op funda
was om half 3 in de nachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
glibbert zo lekkerquote:
natte gleufjesquote:
is dat zo? *bekijkt weeronlinequote:
Dat vond ik echt waardeloos spul.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
eerst kreeg ik ook premolut voor 1 week in de maand, dat was top
maar dat willen ze niet systematisch doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |