hoe gaat het met de medicatie?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb net al zoete aardappel geschild, gesneden en gekookt. Straks turbojoeksteren
En ik heb al kiepdijfilet gesneden en gemarineerd
Schiet al aardig op met het avondeten
turbojoeksterenquote:Op maandag 26 mei 2025 16:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb net al zoete aardappel geschild, gesneden en gekookt. Straks turbojoeksteren
En ik heb al kiepdijfilet gesneden en gemarineerd
Schiet al aardig op met het avondeten
Denk ook niet dat die nog lekker is als je die een week laat liggenquote:Op maandag 26 mei 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus moet ik nu maar op eten bedoel je ?
ligt eraan of dudje zich wat beter voeltquote:Op maandag 26 mei 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
[..]
samega je vannacht beter slapen denk je
Vandaag alleen met rondje lopen een beetje misselijk. En meteen na het innemenquote:
Je weet niet wat een turbojoekser is?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 16:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ligt eraan of dudje zich wat beter voelt
en ik heb nu de deet liggen voor als de mug weer komt zoemen
nee he.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk ook niet dat die nog lekker is als je die een week laat liggen
nee ik ben bijna 40 hequote:
Gewoon normale Foqueville terminologiequote:
@Dr_Flash is blij met dit complimentquote:Op maandag 26 mei 2025 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ik ben bijna 40 he
ga niet meer mee met de jeugd
Echt hequote:
Dat hoor ik wel vaker jaquote:
Dan sla ik even rondje over.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dacht even dat dit over de post met coke ging
wat is er met dudjequote:Op maandag 26 mei 2025 16:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ligt eraan of dudje zich wat beter voelt
en ik heb nu de deet liggen voor als de mug weer komt zoemen
beetje ziek, snotterig, hoesten, dat geneuzelquote:Op maandag 26 mei 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is er met dudje
oh beter, hier was ook een mug op bezoek vannacht maar kon 'm ook meteen pakken. Beste wekker wel, zo'n mug.
Ben er achter dat als ik mn raam thuis open zet, er meteen muggen binnen zitten. Er zit een hor voor het raam met een klein stukje open zodat ik het raam kan openen/sluiten, schijnbaar is dat voldoende
het heerst ook wel een beetjequote:Op maandag 26 mei 2025 16:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje ziek, snotterig, hoesten, dat geneuzel
en de katten moeten gewoon harder werken om het mugvrij te houden rond mijn hoofd
Beterschap voor dudjequote:Op maandag 26 mei 2025 16:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje ziek, snotterig, hoesten, dat geneuzel
en de katten moeten gewoon harder werken om het mugvrij te houden rond mijn hoofd
ja het houdt die dikke vooral bezig dus dat is mooi meegenomenquote:Op maandag 26 mei 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het heerst ook wel een beetje
Pakken die katten bij jullie muggen? Hier niet hoorweet uberhaupt niet of ze die beesten zien
Een elektrische vliegenmepper is ook een uitkomst, dan sla je bijna nooit mis bij een mug want die beesten vliegen sloom
Hier overleefd ook geen één insect het.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het heerst ook wel een beetje
Pakken die katten bij jullie muggen? Hier niet hoorweet uberhaupt niet of ze die beesten zien
Een elektrische vliegenmepper is ook een uitkomst, dan sla je bijna nooit mis bij een mug want die beesten vliegen sloom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |