ow nee, voor drugs mogen ze best die botten gebruiken.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat er hier zoveel mensen worden opgegraven voor de drugs producie?
bij doneren aan de wetenschap... kunnen die botten zo van gebruikt worden voor de drugs.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
begraven we nog veel mensen? ik ken eigenlijk alleen maar crematies en donaties
ik begraaf niet echt veel mensen neequote:Op maandag 26 mei 2025 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn oma hebben ze vol getatoeëerd, maar de huis geneest niet meer dus dan mogen ze het lijk ook niet meer draaien want dan loopt de inkt eruitquote:Op maandag 26 mei 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij doneren aan de wetenschap... kunnen die botten zo van gebruikt worden voor de drugs.
is ook een wetenschap om drug te maken
moet je dus eigenlijk op je 80e ofzo even langs de tatooshop even aderen laten tatoeëren zodat ze er na je dood wat aan hebbenquote:Op maandag 26 mei 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn oma hebben ze vol getatoeëerd, maar de huis geneest niet meer dus dan mogen ze het lijk ook niet meer draaien want dan loopt de inkt eruit
ze deden het om aders aan te brengen voor de studenten, aders zijn niet meer zichtbaar als het hart ermee stopt
Heb zaterdag nog een kist in de grond gelegdquote:Op maandag 26 mei 2025 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
denk dat het wel handig is ergensquote:Op maandag 26 mei 2025 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je dus eigenlijk op je 80e ofzo even langs de tatooshop even aderen laten tatoeëren zodat ze er na je dood wat aan hebben
uitkak moet op de wcquote:
same maar ik heb dan ook bagger geslapenquote:
Die mag je ook de grens niet mee over nemenquote:
ik hoorde dat kush beter isquote:
Dat was toch voor het geval het een zombie werd?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger had je grafrovers. Zaten er van die hekjes over de graven heen.
er waren ook mensen zo bang om levend begraven te worden, dat ze een sleutel en een deur hadden boven hun begraafplaats zodat je van binnen er nog wel uit konquote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was toch voor het geval het een zombie werd?
Dus moet ik nu maar op eten bedoel je ?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mag je ook de grens niet mee over nemen
jaquote:
samequote:Op maandag 26 mei 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same maar ik heb dan ook bagger geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |