bonkjes en sliertjesquote:
jawel (denk ikquote:
heus wel..... je deed net of bitterbal nooit groenten eetquote:Op maandag 26 mei 2025 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel, maar snap in dit geval niet wat je bedoeldhet was geen oordeel ofzo
Gefrituurd vlees op stokbrood, dat kan toch alleen maar lekker zijnquote:Op maandag 26 mei 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe even de aanname dat ik een accuraat beeld heb van hoe dat is.
dat heb ik niet echt weet van en als ze dat inderdaad niet deed, moet zij toch wetenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
heus wel..... je deed net of bitterbal nooit groenten eet
hmm okequote:Op maandag 26 mei 2025 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruikte het om de menstruatie een week uit te stellen.
Het werkte wel, maar dan ook max een week. Dus dat kwam toen precies goed uit. En toen gingen de sluizen open.quote:
vinnik ook....quote:Op maandag 26 mei 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat heb ik niet echt weet van en als deed ze dat inderdaad niet, moet zij toch weten
dacht dat je geen salade ging makenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
recept?
ik had de mased potato salad gemaakt, vond 'm mehtjes
Gnocci opbakken voor de crunch. En de rest soort van ceasar salad maken.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
recept?
ik had de mased potato salad gemaakt, vond 'm mehtjes
Ik eet juist eigenlijk alleen maar groenten en vlees met avondeten, meestal 3-400 gram groenten en dan 150-200 gram vlees erbijquote:Op maandag 26 mei 2025 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
vinnik ook....
als ik niet de diepvries vul met maaltijden waar groenten in zitten zou ik door de week ook geen groenten eten.
voor mijn gevoel mis ik daar ook niet zo veel aan.
Had alleen laatst het gevoel dat ik erg vaak en veel lui loom en gaperig ben... dus maar wat extra spinazie maaltijden gemaakt
Ohhh, vind je groente ook niet lekker?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
vinnik ook....
als ik niet de diepvries vul met maaltijden waar groenten in zitten zou ik door de week ook geen groenten eten.
voor mijn gevoel mis ik daar ook niet zo veel aan.
Had alleen laatst het gevoel dat ik erg vaak en veel lui loom en gaperig ben... dus maar wat extra spinazie maaltijden gemaakt
oh ja hiquote:
Gelukkig heb ik er straks gewoon appelmoes bijquote:
deed ik in het begin ook braaf. maar toen ging ik vaker dan 1 keer per week naar de winkelquote:Op maandag 26 mei 2025 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet juist eigenlijk alleen maar groenten en vlees met avondeten, meestal 3-400 gram groenten en dan 150-200 gram vlees erbij
die salade had ik niet vandaag gemaakt, lief kuttekequote:
Hmmmmquote:Op maandag 26 mei 2025 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gnocci opbakken voor de crunch. En de rest soort van ceasar salad maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |