Links belooft niks, doet niks en wil niks als het gaat om een einde te maken aan nederland als afvoerputje van europa op het gebied van de eindeloze stroom gelukszoekers.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:43 schreef 215 het volgende:
[..]
Maar die punten dus wel beloofd om ze vervolgens absoluut niet waar te maken. Echt, de duizend euro van Mark is er niets bij kwa loze beloften.
Komen er weer verkiezingen aan?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:24 schreef Harvest89 het volgende:
Waarschijnlijk weer allemaal onhaalbare onderbuikplannen voor de buhne.
En als hij daar terecht op wordt gewezen door de oppositie gaat hij de oppositie weer wat uitschelden.
Die zitten ook al een eeuwigheid niet meer in de regering, dus de schuld van van alles bij *links* leggen is dan ook wat gek.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:48 schreef quo_ het volgende:
[..]
Links belooft niks, doet niks en wil niks als het gaat om een einde te maken aan nederland als afvoerputje van europa op het gebied van de eindeloze stroom gelukszoekers.
Daar hebben we wat aan zeg !
Links kan niet veel in de oppositiequote:Op maandag 26 mei 2025 15:48 schreef quo_ het volgende:
[..]
Links belooft niks, doet niks en wil niks als het gaat om een einde te maken aan nederland als afvoerputje van europa op het gebied van de eindeloze stroom gelukszoekers.
En nu hebben we een minister die geen enkele wet wil invoeren maar een beetje clowntje gaat spelen.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:48 schreef quo_ het volgende:
[..]
Welke linkse beloftes heeft PVV dan waargemaakt?quote:Op maandag 26 mei 2025 15:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Altijd bijzonder om te zien dat men (PVV-stemmers) afgeeft op 'links', maar vervolgens stemt op een partij die voor het grootste gedeelte klassieke, linkse standpunten heeft.
Door wie of wat ben je gehersenspoeld dat je denkt dat dit waar is?quote:Op maandag 26 mei 2025 15:36 schreef quo_ het volgende:
[..]
De linkse politiek klaagt, schreeuwt en scheldt.
De linkse ambtenarij, inclusief de rechterlijke macht, treineert en saboteert.
Daar helpt geen politicus of minister meer aan.
quote:Op maandag 26 mei 2025 15:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Niemand kan het inhoudelijk oneens zijn met de aangedragen punten.
Met statushouders op straat gooien ben ik het best oneens. Ik zit niet op een hoop extra daklozen te wachten.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Doe dan, er is een rechtse meerderheid en nog lukt ze het nietquote:Op maandag 26 mei 2025 15:33 schreef Trekstang het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat hij dit doet. De echte jankerds zitten voornamelijk bij D66 en GL/PVDA en Volt!
Zoals Geert het wil. AZC's sluiten. Syriërs terug en de grenzen sluiten voor alle asielzoekers. Graag!
Hier op Fok! wel. Alleen al omdat het bij Wilders vandaan komt.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Lees zelfs eens een krant johquote:Op maandag 26 mei 2025 15:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Door wie of wat ben je gehersenspoeld dat je denkt dat dit waar is?
Gelukkig maar dat we een rechts kabinet hebben dan die dat alsnog kan doorvoerenquote:Op maandag 26 mei 2025 12:20 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zal het veel uitmaken?
Al zet je er de beste politicus ter wereld neer, zolang het over migratie gaat zal links blijven klagen
Het ging in mijn post over links, niet over deze minister.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En nu hebben we een minister die geen enkele wet wil invoeren maar een beetje clowntje gaat spelen.
Gelukkig kunnen er een hoop Nederlandse thuis en daklozen dan weer onderdak krijgen. Die liggen nu ook ongewenst op straat.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Met statushouders op straat gooien ben ik het best oneens. Ik zit niet op een hoop extra daklozen te wachten.
Niemand kan deze onuitvoerbare kletspraat serieus nemen.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Geklets.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Links kan niet veel in de oppositie
Rechts belooft veel, doet niks en wil van alles wat niet mogelijk is en geeft dan links de schuld
Links zit niet in de regering, al best lang niet meerquote:Op maandag 26 mei 2025 15:57 schreef quo_ het volgende:
[..]
Het ging in mijn post over links, niet over deze minister.
Hou op met die rookgordijnen, kom liever met voorbeelden dat PVDA-GL wel iets willen bereiken op het gebied van de asielinstroom.
Gelukkig bedenkt Faber fantastische plannen qua asielquote:Op maandag 26 mei 2025 15:59 schreef quo_ het volgende:
[..]
Geklets.
Als je in de oppositie zit heb je de ideale positie om alternatieven en betere plannen te presenteren.
Maar het is oorverdovend stil bij Frans en Jesse. Hooguit wat gemeenplaatsen over rechtstatelijkheid en lekaar vasthouden. Maar concreet iets bedenken, ho maar.
Toch best knap om het te verdraaien dat het de schuld is van de oppositie...quote:Op maandag 26 mei 2025 15:59 schreef quo_ het volgende:
[..]
Geklets.
Als je in de oppositie zit heb je de ideale positie om alternatieven en betere plannen te presenteren.
Maar het is oorverdovend stil bij Frans en Jesse. Hooguit wat gemeenplaatsen over rechtstatelijkheid en lekaar vasthouden. Maar concreet iets bedenken, ho maar.
Jawel hoor, kijk maar eens buiten de randstad.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niemand kan deze onuitvoerbare kletspraat serieus nemen.
Ik kan me vergissen, maar "Frans en Jesse" zitten niet in het huidige kabinet, toch?quote:Op maandag 26 mei 2025 15:59 schreef quo_ het volgende:
[..]
Geklets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |