Nou, ik vind het wel een uitdaging om alles de schuld van rechts te maken. Misschien dat die links-bashers dan toch een keer de absurditeit van hun argumenten in gaan zien. Voor zover ze niet ziende blind zijn natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is soberso de schuld van links. Hoe dan ook, wat er ook gebeurt.
Moties hoeven niet uitgevoerd te worden dus die zijn voor de bühne.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En heeft hij ook een motie ingediend zodat Dick alsnog gaat tekenen?
Nexit, de rest ook privatiseren, de regering in Den Haag opheffen, overal weer zelfstandige stadstaten van maken. Heel rechts en je kunt zelf overal in meebeslissen. Als ze tenminste democratisch zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gegijzeld worden door obsolete verdragen die zo langzamerhand tegen onze eigen mensenrechten ingaan
Nou dan dient hij toch een motie van wantrouwen in tegen Dick Schoof, als die dat niet uitvoert?quote:Op maandag 26 mei 2025 12:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Moties hoeven niet uitgevoerd te worden dus die zijn voor de bühne.
Ging ook zo goed de afgelopen 2000 jaar. Oh wacht, toen voerde staten in Europa constant oorlog met elkaar.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nexit, de rest ook privatiseren, de regering in Den Haag opheffen, overal weer zelfstandige stadstaten van maken. Heel rechts en je kunt zelf overal in meebeslissen. Als ze tenminste democratisch zijn.
Er staat toch ook ideeën voor?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:06 schreef miss_sly het volgende:
De titel van het artikel klopt niet. Hij wil helemaal geen asielmaatregelen aankondigen, want er valt niets aan te kondigen.
Hij wil even ophef creeëren door nieuwe, ongetwijfeld lekker polariserende, plannetjes de ether in te slingeren middels een persconferentie.
Ik gok dat Faber erbij is om ja te knikken naar de grote leider.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:39 schreef xpompompomx het volgende:
Is geertGOD nou oppositie aan het voeren tegen zijn eigen kroonjuweel Faber? Heeft hij al door dat hij niet meer in de oppositie zit? En wat als de andere coalitiepartijen dit plannetje niet zien zitten, gaat hij dan weer dreigen de coalitie op te blazen om het vervolgens weer niet te doen?
Vragen, vragen.
Niet in de TT toch?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er staat toch ook ideeën voor?
Verder, tsja, Greet heeft niks geleverd nog. Eerst leveren voordat je gaat uitbreiden.
Nou dit dus.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Flikker toch op met je blonde kutkuif!
Een beetje klagen en zeiken over je eigen kabinet dat je zelf na 37 zetels geïnstalleerd hebt en dat geen flikker voor elkaar heeft gekregen!
Toneel en poppenkast, dat is het enige wat je de kiezer te bieden hebt na 25 jaar grote bek!
De grote Geert show. Al sinds 2006 uw trouwe sabotageclown.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:06 schreef miss_sly het volgende:
De titel van het artikel klopt niet. Hij wil helemaal geen asielmaatregelen aankondigen, want er valt niets aan te kondigen.
Hij wil even ophef creeëren door nieuwe, ongetwijfeld lekker polariserende, plannetjes de ether in te slingeren middels een persconferentie.
Natuurlijk niet: de PVV gaat het probleem waaraan het zijn bestaansrecht ontleent echt niet oplossen.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:20 schreef RotatoR het volgende:
Misschien eerst eens de oorspronkelijke plannen gaan uitvoeren? Schiet allemaal niet op met Faber.
Misschien is het niet anders dan de ijskast die opengetrokken wordt en alle diarree die daarin opgeborgen was eruit wordt gesleurd.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:24 schreef Harvest89 het volgende:
Waarschijnlijk weer allemaal onhaalbare onderbuikplannen voor de buhne.
En als hij daar terecht op wordt gewezen door de oppositie gaat hij de oppositie weer wat uitschelden.
Wat een verrassing. Moslims die zijn voor meer moslims in dit land.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Wilders
Daar stopte ik met lezen. Ik krijg Chucky vibes van 'm. Mag ik trouwens zeggen dat ik met enorme deugd door het leven bounce dat er echt niks terecht komt van dat beleid van 'm.²
Ja, het lijkt wel alsof die rechtse mensen alleen aan zichzelf denken en overal recht op denken te hebben. Maar dat zal ik wel verkeerd zien.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ging ook zo goed de afgelopen 2000 jaar. Oh wacht, toen voerde staten in Europa constant oorlog met elkaar.
Als we er nou voor zorgen dat iedereen wereldwijd rechts stemt, is het straks overal oorlog en kunnen we ieder jaar een nieuw record breken wat het aantal vluchtelingen betreftquote:Op maandag 26 mei 2025 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Iemand dat artikel met die 100.000 migranten in 2024?
Het waren er 130.000quote:Op maandag 26 mei 2025 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Iemand dat artikel met die 100.000 migranten in 2024?
Ik geloof oprecht dat iedereen die hier post het beter zou doen.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:40 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moet hij gewoon eens Faber vervangen door iemand die wel de tijd neemt het oorspronkelijke plan uit te voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |