Ik wilde heel wat ergers zeggen. Ik heb me meerdere keren bedacht. Ik vond het, gezien de post, heel vriendelijk en redelijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:20 schreef quo_ het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet wat je doet. Je kiest voor een aanval op de persoon.
JAMAAR ZE WORDEN TEGENWERKT DOOR LINKS! DIT IS NIET EERLIJK!!!!quote:Op maandag 26 mei 2025 18:27 schreef soeverein het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden hoeveel mensen hier roepen over links en de ambtenaren die Wilders tegenwerken. Alle posts waarin rustig wordt uitgelegd dat dit onzin is worden vervolgens genegeerd.
De PVV is met afstand de grootste partij en levert meerdere ministers en regeert mee. Ze bereiken niks op migratie.
De BBB is de grootste in de EK en levert de minister van Landbouw. Ze bereiken minder dan niks op het gebied van stikstof. Zelfs de coalitie partijen vinden hun ideeën kut.
Mijn vraag aan de BBB en PVV stemmers hier: wat moet er gebeuren voordat jullie zeggen "de PVV/BBB leveren niet" en dat neem ik Wilders/vd Plas kwalijk.
Als dat punt niet kan komen dan laat je je gijzelen door politici die alleen maar roepen.
Als dat punt wel kan komen dan hoor ik het graag en quoten we jullie daarop zodra dat punt bereikt is.
Redelijke post, maar het middelste gedeelte is natuurlijk volledige bullshit. Op de persoon spelen is niet conform de forumregels, iemand daarop aanspreken is dat wel.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik wilde heel wat ergers zeggen. Ik heb me meerdere keren bedacht. Ik vond het, gezien de post, heel vriendelijk en redelijk.
En het is natuurlijk wel krom dat ik niet op de persoon mag reageren, maar dat anderen dan wel vinden dat ze mij er op aan kunnen spreken.
En ja, het stoort me wel dat je zulke posts dan maar stilzwijgend toe moet staan. Dump het hier maar. Maar ik zal er aan denken.
Nou hoor je het ook eens van een ander. En in hoofdletters nog wel.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JAMAAR ZE WORDEN TEGENWERKT DOOR LINKS! DIT IS NIET EERLIJK!!!!
Leg dat eens uit ajb. Ik zie de overeenkomst (nog) niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wilders kijkt naar Duitsland en ziet kansen.
Zoals jij dat deed had ik er ook totaal geen moeite mee. Als je het vriendelijk vraagt, ben ik niet de beroerdste.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:33 schreef quo_ het volgende:
[..]
Redelijke post, maar het middelste gedeelte is natuurlijk volledige bullshit. Op de persoon spelen is niet conform de forumregels, iemand daarop aanspreken is dat wel.
Het is wel een optie te kijken naar hoe ze het daar doen. Zijn ze er al mee begonnen daar of is het tot nu toe ook bij uitspraken gebleven?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Kop in 't zand en vervolgens gewoon weer dezelfde (domme) beslissingen nemen.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JAMAAR ZE WORDEN TEGENWERKT DOOR LINKS! DIT IS NIET EERLIJK!!!!
Maar dat is toch een heel ander stramien dan de asielindustrie?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is soms waar maar lang niet altijd. Het komt er in veel gevallen ook gewoon op neer dat we die kennis wil degelijk hebben maar dat de werkgever daar niet voor wilt betalen. Immers kan je een kennismigrant met 30% belastingvoordeel veel goedkoper een competitief salaris bieden dan de Nederlander zonder voordeel.
Bij ¤5.688 bruto p/m, het minimum voor 30+ jaar is dat al gauw 600 euro per maand wat ze er meer aan overhouden dan een Nederlander. Wil je dat aan een Nederlander bieden moet je er al een 1-2k boven op gooien aan loon.
Veel zetels halen en toch niet in regering komen?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien kan ie Musk hier heen halen.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:49 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Veel zetels halen en toch niet in regering komen?
Nu met een gratis Faber button bij een abonnement!quote:Op maandag 26 mei 2025 18:48 schreef Gehenna het volgende:
https://speld.nl/2025/05/(...)idingsmanoeuvre-aan/
Lekker met pensioen naar Hongarije.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:56 schreef klipper het volgende:
Alsjeblieft Geert,
Trek de stekker eruit en stop met politiek bedrijven.
Die zijn er niet. Beetje deugen voor wie er waarde aan hecht, maar verder...quote:Op maandag 26 mei 2025 18:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De maatschappelijke baten van grootschalige asielopvang zijn me volstrekt onduidelijk.
Je begrijpt het verkeerd.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:25 schreef Middelpunt het volgende:
Wat een idioot. We leven in een democratie. Zelf roepen dat het 'geen dictaat' is. Maar intussen ook roepen dat je weg bent als je je zin niet krijgt.
Ik vrees dat hij het gevoel heeft dat de pvv alleen maar nog groter wordt als er nu nieuwe verkiezingen komen, en dat hij daarom nu hier mee komt. En misschien heeft hij nog wel gelijk ook.
Als dat gaat gebeuren verdienen we het ook gewoon een moeten we het maar een keer gaan meemaken.
Zoals?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:54 schreef Falco het volgende:
Leuk Geert, maar er zijn nu wel belangrijkere dingen aan de hand
Een val van het kabinet betekend einde PVV in een kabinet, die zien we nooit meer terug en dat is terecht, geen enkele andere partij gaat hier nog mee in zeequote:Op maandag 26 mei 2025 19:00 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd.
De PVV is de grootste geworden juist omdat het grootste deel van de Nederlanders tegen de massa-immigratie is. Vervolgens lukt het op geen mogelijkheid om hier iets aan te doen en lopen de cijfers nog steeds de spuigaten uit. En derhalve is de kiezer teleurgesteld. De kiezer krijgt zijn zin niet.
En daarom is het terecht dat er nu wordt geopperd dat er écht iets moet gaan gebeuren. En zo niet, dan maar nieuwe verkiezingen. Dan zul je inderdaad zien dat de PVV nog groter wordt. Want partijen zoals het NSC en BBB hebben zich van hun slechtste kant laten zien en gaan gedecimeerd worden. En de VVD, tja, wie daar nog in gelooft na 13 jaar Rutte die is helemaal de weg kwijt. Dan weet je van te voren dat het rechts lullen voor de verkiezingen en links vullen erna. Dat trucje hebben ze nu al 4 keer geflikt.
Derhalve een verstandige move van Wilders. Dit gaat ofwel actie afdwingen, ofwel nieuwe verkiezingen met een nog grotere PVV.
Uiteindelijk zijn er misschien wel 76 zetels nodig om éindelijk eens wat te kunnen gaan doen. En natuurlijk nog extremere maatregelen zoals het uittreden van de EU / VN / Schengen en allerlei andere internationale verdragen die we hebben die het onmogelijk maken om weer baas over eigen land en grens te worden.
Dat zal wel even pijn doen. Maar altijd nog minder pijn op de lange termijn dan gewoon zo doorgaan met de massa-immigratie. Dan gooien we onze hele cultuur, veiligheid en simpelweg ons eigen ras onder de trein voor economisch gewin. Dát is pas erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |