Paar mooie klusjes om van vandaag een nuttige dag te maken dusquote:Op maandag 26 mei 2025 12:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
top TT
het voelt ook extra maandag want de koelkast was leeg en ik heb nog geen volgende vakantie gepland staan
boodschappen gedaan, eten uit de vriezer gehaald voor morgen, was is droogquote:Op maandag 26 mei 2025 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar mooie klusjes om van vandaag een nuttige dag te maken dus
Wasjes draaien?quote:Op maandag 26 mei 2025 12:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
boodschappen gedaan, eten uit de vriezer gehaald voor morgen, was is droog
op zich niet verkeerd, het is alleen al 12 uur geweest -__-
gisteren de wasmachine verteld dat die vanochtend aan moest, dus was alleen in de droger flikkerenquote:
Ik heb zaterdag die docu eindelijk gekeken over de West familie.quote:
Ik had alleen handdoeken dus dat was lekker makkelijkquote:Op maandag 26 mei 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nou heb ik hier iets moois voor je liggen
ik laat regelmatig handdoeken op het wasrek hangen. Dan pak ik ze er af als ik een schone handdoek nodig heb.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had alleen handdoeken dus dat was lekker makkelijkheb nog van alles van vorige week liggen dat gestreken moet worden.
Doe ik ook nog weleens. Maar uiteindelijk heb ik dat wasrek toch weer voor iets anders nodig.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik laat regelmatig handdoeken op het wasrek hangen. Dan pak ik ze er af als ik een schone handdoek nodig heb.
Ik heb hier nog twee droogrekken met wasgoed staan, mocht je je vervelen.quote:
ik rommel wel vaker maar wat aanquote:Op maandag 26 mei 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik ook nog weleens. Maar uiteindelijk heb ik dat wasrek toch weer voor iets anders nodig.
En opgeruimd huis, opgeruimd hoofd etc etc
ik heb 3 ladingen gewone was en 1 lading handdoekenquote:Op maandag 26 mei 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had alleen handdoeken dus dat was lekker makkelijkheb nog van alles van vorige week liggen dat gestreken moet worden.
de wasmand is leegquote:Op maandag 26 mei 2025 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nu wéér drie wassen om op te ruimen.
Maar de stapel "te wassen" is nu nog geen volle wasmachine, dus er zit soort van progressie in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |