SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Dying whore's cancer heater!!!!!!
mijn keus zou het ook niet zijn, waar is dat menuutjequote:
bizar hoe snel dat mensen kapot maakt hequote:
quote:Ms Star Pride ligt morgen, dinsdag 27 mei, aan de kade bij Cruise Port Rotterdam. Ze is van Windstar Cruises, heeft een lengte van 134 m en kan ca. 315 pax. accommoderen. Star Pride meert rond 09:00 aan, komt uit Amsterdam en vaart ca. 18:00 af naar Hamburg. Het is de eerste keer dat ze aan de kade bij CPR ligt. Ms Star Pride staat bekend om haar kleinere schaal en luxueuze uitrusting (“all-suite”).
Haha, voelt wel een beetje alsof ik een week nodig heb inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even rustig ontwaken deze week dan maar. En heee Reccieik was vrijdag bij een verhaaltje van meneer Scherder, was kei leuk. We moeten ons brein actief houden door het uit te dagen
Had jij het laatst soort van ook over toch, leren om te leren
Klein ding.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Morgen een nieuw bootje, ze is nu in amsterdam
[ afbeelding ]
[..]
De naam trekt wel aandachtquote:Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Sowieso drugsquote:Op maandag 26 mei 2025 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn keus zou het ook niet zijn, waar is dat menuutje
[..]
bizar hoe snel dat mensen kapot maakt he
quote:Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ga wel actief proberen om uit deze zombiemodus te komen maar vind dat altijd maar lastigquote:Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, voelt wel een beetje alsof ik een week nodig heb inderdaad.Leuk dat je naar een praatje van meneer Scherder was!
Ja, daar hadden we het een tijdje geleden over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 26 mei 2025 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Slechts 2 uur buiten geweest voor het werk. Wel o.a. de schrijversbuurt @:crack_
Ik moet ook af en toe mezelf even toestaan helemaal niets te doen, maar dat vind ik ook lastig. Dus dan zit ik in een zombiemodus met het gevoel dat ik iets moet gaan doen, terwijl ik ook moet uitrusten.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga wel actief proberen om uit deze zombiemodus te komen maar vind dat altijd maar lastig![]()
De truc is het leven zo in te richten dat je steeds moeilijke dingen doet, maar niet té moeilijke. Dan kun je steeds beter worden in van alles. En worden mensen die veel kauwgum kauwen heel slim?quote:Het leven hoort moeilijk te zijn, is goed voor ons brein. En kauwen is ook goed voor je brein, volgens mij was hierbij de clue eigenlijk niet meer dan 'bewegen is goed, kauwen is bewegen,'. Maargoed, wel fijn excuus om altijd te kunnen eten![]()
quote:Ik las wel dat je 'm had, maar ik heb nog geen foto gezien! Ben je tevreden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog kleiner dan die deinschuit die ik naar de PaarUur-eilanden had.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
* Recce koopt 100 pakken kauwgum.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
https://www.maxmeldpunt.nl/uitzendingen/strijd-tegen-dementie/
Voor de geinteresseerdenkauwen = brein actief houden = anti dementie
KAUWEN!!!
Ik kauw al de hele dag.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
https://www.maxmeldpunt.nl/uitzendingen/strijd-tegen-dementie/
Voor de geinteresseerdenkauwen = brein actief houden = anti dementie
KAUWEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |