abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2025 @ 07:47:59 #1
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217755054
Altijd vlak voor als ik bijna op vakantie ga krijg ik vakantiestress. Dit neemt vormen aan van opeens ziek/grieperig worden of rugpijn of nekpijn. Zal niet de eerste keer zijn dan dat de dag voor ik weg ga ik opeens een gekke beweging maak met m'n hoofd en dan een spier in m'n nek verrek waardoor ik twee dagen m'n kop niet kan draaien :') Uiterst onhandig zoals je wel zal begrijpen.

Hebben andere mensen dit ook? En wat doen jullie hiertegen?
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  maandag 26 mei 2025 @ 07:52:06 #2
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217755078
Nee, niet zo erg. Wel merk ik de laatste twee jaar dat een lange autorit naar de bestemming me wat spanningen kan geven.
Heb twee jaar geleden autopech gehad onderweg en zit nu vaak de hele tijd naar alle lampjes te loeren tijdens de lange rit, hopende dat alles goed gaat. De auto is altijd goed onderhouden, dus het is niet zo dat het te voorkomen zou zijn geweest.

Ik zou wel willen vliegen maar dat is in schoolvakanties onbetaalbaar met kinderen. Dan maar met de auto naar Italië. Maar helemaal fijn zoals vroeger voelt het niet meer. Wel jammer :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 26 mei 2025 @ 07:53:25 #3
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217755091
Maar voor jou: is naar de huisarts gaan een optie om dit te bespreken? Misschien kan die iets rustgevends voorschrijven voor de dagen ervoor zodat je lekker ontspannen kan slapen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217755096
Nee dat is iets wat ik niet ken.
Vakman pur sang
  maandag 26 mei 2025 @ 07:56:25 #5
479315 SuperNeger
pi_217755098
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 07:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, niet zo erg. Wel merk ik de laatste twee jaar dat een lange autorit naar de bestemming me wat spanningen kan geven.
Heb twee jaar geleden autopech gehad onderweg en zit nu vaak de hele tijd naar alle lampjes te loeren tijdens de lange rit, hopende dat alles goed gaat. De auto is altijd goed onderhouden, dus het is niet zo dat het te voorkomen zou zijn geweest.

Ik zou wel willen vliegen maar dat is in schoolvakanties onbetaalbaar met kinderen. Dan maar met de auto naar Italië. Maar helemaal fijn zoals vroeger voelt het niet meer. Wel jammer :)
Zelfs een goed onderhouden en zo goed als nieuwe auto kan er mee stoppen heb ik ook een keer gehad op de snelweg :')

quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 07:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar voor jou: is naar de huisarts gaan een optie om dit te bespreken? Misschien kan die iets rustgevends voorschrijven voor de dagen ervoor zodat je lekker ontspannen kan slapen.
Zo erg is het denk ik ook weer niet, dacht dat het meer iets van pech of spanning was gewoon.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_217755370
Ik heb wel zo nu en dan dat ik absoluut futloos ben, inpakken komt er dan nauwelijks van en ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in vakantie. Toch maar even doorzetten en eenmaal onderweg komt het vrijwel altijd goed. Zo niet dan ga ik na een paar dagen wel weer terug als dat kan. Meestal draai ik helemaal bij. Nadeel is wel dat mn huis altijd een puinhoop is als ik weer thuis kom.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  Miss 200.000.000! maandag 26 mei 2025 @ 08:49:33 #7
367000 roos94
pi_217755488
Daarom niet op vakantie gaan
pi_217755579
Ik word altijd een paar dagen ziek op vakantie, zeg maar de eerste drie/vier dagen. Stress heb ik echter nooit, maar ik maak reizen vaak zo simpel mogelijk. Ik reis zo licht mogelijk, en lange autoritten doe ik gewoon niet. Zodra het verder dan Parijs is ga ik vliegen of treinen.

Mijn vrouw krijgt altijd een dubbel infarct zodra de vakantie er aan komt, die is dan bang dat ze er achter gaat komen dat ze niet meer weet hoe het is om te ontspannen.
-nee-
  maandag 26 mei 2025 @ 09:22:48 #9
479315 SuperNeger
pi_217755813
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 08:24 schreef 215 het volgende:
Ik heb wel zo nu en dan dat ik absoluut futloos ben, inpakken komt er dan nauwelijks van en ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in vakantie. Toch maar even doorzetten en eenmaal onderweg komt het vrijwel altijd goed. Zo niet dan ga ik na een paar dagen wel weer terug als dat kan. Meestal draai ik helemaal bij. Nadeel is wel dat mn huis altijd een puinhoop is als ik weer thuis kom.
Oh ja ik moet ook altijd vrij hebben voor en na m'n vakantie. Kan echt niet weg als m'n huis een troep is of er nog dingen gedaan moeten worden.

quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 08:49 schreef roos94 het volgende:
Daarom niet op vakantie gaan
Ik ga al bijna nooit

quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2025 08:57 schreef Marsenal het volgende:
Ik word altijd een paar dagen ziek op vakantie, zeg maar de eerste drie/vier dagen. Stress heb ik echter nooit, maar ik maak reizen vaak zo simpel mogelijk. Ik reis zo licht mogelijk, en lange autoritten doe ik gewoon niet. Zodra het verder dan Parijs is ga ik vliegen of treinen.

Mijn vrouw krijgt altijd een dubbel infarct zodra de vakantie er aan komt, die is dan bang dat ze er achter gaat komen dat ze niet meer weet hoe het is om te ontspannen.
Ja dat heb ik dus ook altijd.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_217755918
Wel herkenbaar ja. Bij komt het ook omdat de laatste loodjes op het werk dan altijd extra zwaar zijn. Ik neem voortaan gewoon een paar dagen voordat ik vertrek al vrij: op het gemak inpakken (als je kleren schoon zijn stelt dat ook niks voor) en zorgen dat het huis goed schoon is.

Sinds ik vader ben is het wel anders, voorheen kon ik me natuurlijk volledig op mezelf focussen. Nu heb je het niet meer in eigen hand.

En inderdaad, nog even extra gezond eten en rust pakken waar het kan. Op vakantie zelf let ik er wel op dat ik wat groenten en fruit binnen krijg maar verder kijk ik nergens naar.

Ben ook altijd blij als ik eenmaal in het vliegtuig zit, dat zie ik als verplicht even niksen.
  maandag 26 mei 2025 @ 22:43:14 #11
396386 sturmpie
for night & nature
pi_217763522
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 07:47 schreef SuperNeger het volgende:

Hebben andere mensen dit ook? En wat doen jullie hiertegen?
SUPERNEGERD

nee, dat heb alleen jij, daar heeft verder niemand last van, u wordt aangeraden meermaals per week 'n coffeeshop te bezoeken en verdere vragen voor te leggen aan @Nova onder 't genot van THC zodat uw probleem in rook zal oplossen
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')