Terecht hoor. Op de een of andere manier vind ik het ook zelfs fijner om allerlei boeken uit andere talen ook in het Engels te lezenquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:39 schreef Prisha het volgende:
(Ik lees ze trouwens uiteraard in het Engels. Ik krijg kromme tenen van die Nederlandse vertalingen. Er gaat zoveel moois verloren)
Shitquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:22 schreef Puzzie het volgende:
Boodschappen gedaan , net thuis, wc papier vergeten te kopen
Helemaal mee eens, welke boeken zijn de missers volgens jou?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:39 schreef Prisha het volgende:
(Ik lees ze trouwens uiteraard in het Engels. Ik krijg kromme tenen van die Nederlandse vertalingen. Er gaat zoveel moois verloren)
quote:
Morguh herenquote:
Morguh Enginequote:
Hey Dotquote:
Wel goed. En met jou? Waar zit je nu al in Spanje?quote:
Dat is fijnquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel goed. En met jou? Waar zit je nu al in Spanje?
O dat is jmmer, je was daar nog nooit geweest toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is fijnhier ook wel goed.
Nee uiteindelijk ben ik niet naar Spanje gegaan maar zijn de onderdelen hierheen gekomen. Vandaag wel aan het werk.
Wel dubbel betaaldquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jmmer, je was daar nog nooit geweest toch?
Geen vrij vandaag, dat is jammer
Ik ga vandaag ook werkenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Wel dubbel betaald![]()
Eerst zag het weer er ook slecht uit voor vandaag maar uiteindelijk lijkt het toch mee te vallen. Hopelijk dit weekend nog een nachtje kamperen
Dat eerste is natuurlijk mooi meegenomen. Waar ga je dan kamperen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Wel dubbel betaald![]()
Eerst zag het weer er ook slecht uit voor vandaag maar uiteindelijk lijkt het toch mee te vallen. Hopelijk dit weekend nog een nachtje kamperen
quote:
Limburg is de bedoelingquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat eerste is natuurlijk mooi meegenomen. Waar ga je dan kamperen?
Is wel mooi daar, genoeg mooie stukikies om te staanquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:40 schreef engine het volgende:
[..]
Limburg is de bedoelingmoet nog even een camping uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |