Benieuwd in welke kartonnen doos ze tegenwoordig woont nu de PVV haar in de steek gelaten heeft.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, eerder bij de PVV die kennelijk slecht onderhandeld heeft.
In PVV-kringen noemen ze het toch kiezersbedrog als je als partij niet waarmaakt wat je bij de verkiezingen beloofd hebt? Waarom heeft Wilders dan zijn kiezers bedrogen?quote:Op maandag 26 mei 2025 09:00 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Je weet donders goed dat de PVV op talloze fronten water bij de wijn heeft moeten doen. Dankzij met name Omtzigt en de VVD. Over anderhalf jaar wordt het verlaagd.
Net als de gekozen burgemeester en de stufi. Het kindje van de minnares van Pechtold zelfs.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus die zielige mevrouw is geofferd voor het pluche?
Mjah noem eens coalitiepartij in de geschiedenis die dit niet deed.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In PVV-kringen noemen ze het toch kiezersbedrog als je als partij niet waarmaakt wat je bij de verkiezingen beloofd hebt? Waarom heeft Wilders dan zijn kiezers bedrogen?
Het is nu nodig zei Geert toen tegen Frans,quote:Op maandag 26 mei 2025 09:00 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Je weet donders goed dat de PVV op talloze fronten water bij de wijn heeft moeten doen. Dankzij met name Omtzigt en de VVD. Over anderhalf jaar wordt het verlaagd.
Jaja zo ken ik er nog wel een paar, lafaardquote:Op maandag 26 mei 2025 09:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik leg je vibe bloot, dan hoef ik niks "aan te tonen".
Ja, dat klopt helemaal natuurlijk. Maar als je als PVV telkens andere partijen kiezersbedrog verwijt moet je zelf ook geen onhaalbare voorstellen gaan doen natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah noem eens coalitiepartij in de geschiedenis die dit niet deed.
De proef op de som is kijken hoe die mevrouw er momenteel bij zit.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is nu nodig zei Geert toen tegen Frans,
Overigens gaan er verhalen dat die dame een toneelspel opvoerde
Het staat je natuurlijk vrij het er niet mee eens te zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:09 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jaja zo ken ik er nog wel een paar, lafaard
Het was nou niet van te voren dat PVV niet overkwam als een populistische partijquote:Op maandag 26 mei 2025 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, dat klopt helemaal natuurlijk. Maar als je als PVV telkens andere partijen kiezersbedrog verwijt moet je zelf ook geen onhaalbare voorstellen gaan doen natuurlijk.
Zelfs die hele stichting van haar is verzonnen/gekopieerd ofzoiets kan ik mij herinnerenquote:Op maandag 26 mei 2025 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen idee of daar iets van bekend isquote:Op maandag 26 mei 2025 09:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De proef op de som is kijken hoe die mevrouw er momenteel bij zit.
Toon het even aan met feiten a.u.b.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zelfs die hele stichting van haar is verzonnen/gekopieerd ofzoiets kan ik mij herinneren
Natuurlijk kan AI niet alle problemen oplossen, maar wel administratie verlichten voor verpleegkundigen, en er bestaan al handige apps die afwijkingen aan de huid kunnen ontdekken.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:02 schreef knoopie het volgende:
[..]
En hoe gaat een chatgpt-prompt iemand naar de badkamer helpen? Er is zeker innovatie nodig in de zorg om het tekort aan personeel op te vangen, of het werk voor het bestaande personeel lichter te maken. Maar dat heeft helemaal niks met "AI" te maken.
In zeker zin is die hele AI-hype juist een groot probleem voor de zorg. Er zijn diverse kleine startups en bedrijfjes die interessante dingen voor de zorg ontwikkelen. Denk daarbij aan hele praktische dingen, zoals tilhulpen om makkelijker mensen uit bed te helpen. Rolstoelen die je helpen met opstaan. Heupairbags, zodat ouderen niet direkt hun heup breken als ze vallen. En al deze kleine bedrijfjes krijgen nu minder investeringen, omdat er meer naar "AI" gaat. In de hoop dat "AI" in de toekomst ooit alle problemen gaat oplossen. (Alleen hoe dat precies gaat gebeuren weet nog niemand)
[..]
En de investeringen in dat soort praktische oplossingen betalen zich binnen maanden in plaats van decennia terug, en zijn veel kleiner. Daarom alsjeblieft minder aandacht voor "AI", maar voor concrete oplossingen.
Zou goed zijn als Tom Staal haar eens gaan opzoeken.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen idee of daar iets van bekend is
Ik pas.quote:
Is dit een soort verkapt dreigement?quote:Op maandag 26 mei 2025 09:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zou goed zijn als Tom Staal haar eens gaan opzoeken.
"Duw je eigen prakkie over maar in je gezicht. Lang leve de kleine overheid. Groetjes Geert"quote:Op maandag 26 mei 2025 09:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Benieuwd in welke kartonnen doos ze tegenwoordig woont nu de PVV haar in de steek gelaten heeft.
Ik kan er natuurlijk heel veel woorden aan gaan wijden, maar soms zegt een plaatje of filmpje genoeg.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:20 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hoe verpest ik een discussieforum in 3,2,1,...
Tom Staal is een journalist zonder gewelddadige antecedenten, dus nee.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:20 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Is dit een soort verkapt dreigement?
Staat ergens in het verkiezingsdebattopic. Ik zoek het vanavond wel ff op.quote:
Zoals elke partij dus.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik kan er natuurlijk heel veel woorden aan gaan wijden, maar soms zegt een plaatje of filmpje genoeg.
De PVV had een grote bek bij een verkiezingsdebat en blijkt het daarna niet waar te maken. Dat mag de PVV toch echt zichzelf aanrekenen en niet welke andere partij dan ook.
Frans was eerlijk. Dat heeft hem in dat debat de das om gedaan.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |