Nou ja, mensen stemmen natuurlijk met een reden op bepaalde partijen. Als die reden er niet is zouden ze niet stemmen of op een andere partij stemmen. In Amerika zie je ook dat (bepaalde) kiezers die verantwoordelijkheid bij de partij leggen en niet bij zichzelf.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Neuh, dat is verder echt de verantwoordelijkheid van kiezers zelf of ze op het CDA, de SP, de VVD of de PVV stemmen.
Jij denkt dat maar je zicht is heel erg beperktquote:Op zondag 25 mei 2025 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik 'links' Nederland onderhand wel ken.
En daar hoeft echt links geen moer van te verwachten.
Niet echt, daarom lees ik dagelijks Joop.nl en OneWorld.nl.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij denkt dat maar je zicht is heel erg beperkt
Hoe praat rechts over Timmermans?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet echt, daarom lees ik dagelijks Joop.nl en OneWorld.nl.
Dan zie je precies hoe 'links' Nederland denkt.
Bijvoorbeeld dat je Agema gerust een 'wijf' kunt noemen, die een 'haarkleur' nodig heeft en een 'gekke bril' draagt.
Kuthypocrietelingen... en let wel: dat krijgt alleen al 5 likes.
Ja en toen Biden zijn kanker aankondigde werd hij ofwel uitgelachen ofwel in twijfel getrokken. Is dat dan ook het gehele rechtse spectrum?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat je Agema gerust een 'wijf' kunt noemen, die een 'haarkleur' nodig heeft en een 'gekke bril' draagt.
Maar in ons systeem, waar er 30 partijen meedoen, kun je een specifieke partij enkel verantwoordelijk stellen dat kiezers niet op die partij stemmen, niet voor op welke partij ze dan stemmen.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, mensen stemmen natuurlijk met een reden op bepaalde partijen. Als die reden er niet is zouden ze niet stemmen of op een andere partij stemmen. In Amerika zie je ook dat (bepaalde) kiezers die verantwoordelijkheid bij de partij leggen en niet bij zichzelf.
Voor 'progressief links' is feminisme dan ook alleen een schaamlap, handig wanneer het uitkomt (Trump, SGP), lastig in alle andere zaken...quote:Op zondag 25 mei 2025 21:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima en dat mag gezegd worden, maar hoerenlopertje en potenrammer Harvest noemt het een "wijf" en Nikonlover liket dat.
Wat leuk dat je het symbool van je hobbyclub (pro-Palestina, anti-PVV) even uploadt.quote:
Geen idee, want ik ben niet rechts.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en toen Biden zijn kanker aankondigde werd hij ofwel uitgelachen ofwel in twijfel getrokken. Is dat dan ook het gehele rechtse spectrum?
Ik weet dat je daar je blonde leider in herkentquote:Op zondag 25 mei 2025 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat leuk dat je het symbool van je hobbyclub (pro-Palestina, anti-PVV) even uploadt.
Nee, en dat is dan wederom ook mijn punt nietquote:Op zondag 25 mei 2025 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee, want ik ben niet rechts.
Vergeet niet een fijne dood toegewenst (al past dat niet in die gehele zin).quote:Op zondag 25 mei 2025 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en toen Biden zijn kanker aankondigde werd hij ofwel uitgelachen ofwel in twijfel getrokken. Is dat dan ook het gehele rechtse spectrum?
Timmermans is een racistische, wekkeriaanse, intersectionele, wahabistische, wokiaanse, deugende, blanke boerenlul.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe praat rechts over Timmermans?
Veroordeel dat dan ook, maar dan zien we je niet
Hypocriet
Maar klopt wel.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Timmermans is een racistische, wekkeriaanse, intersectionele, wahabistische, wokiaanse, deugende, blanke boerenlul.
Niet mijn woorden.
Nou, ik hoop dat je gelijk hebt. Maar het ligt er ook aan wie de geschiedenis schrijft.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En Biden zal de geschiedenis ingaan als een van de beste presidenten van de VS. Top 20, zonder twijfel.
Als het iemand is die universitair geschoold is dan is er een grote kans dat Joe het wel kan schuddenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat je gelijk hebt. Maar het ligt er ook aan wie de geschiedenis schrijft.
Moedig van je.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zou ook niet opnemen als ik door Fleur Agema gebeld wordquote:Op zondag 25 mei 2025 21:17 schreef Fok-it het volgende:
Je kan een collega-minister 2 maanden lang niet bereiken? Hoe dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |