Je kan dat er wel bij eten hoor hahaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
hmmm.. *gooit salade opzij en zet frituur aan
Heel goed, trots op jouquote:Op zondag 25 mei 2025 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
hmmm.. *gooit salade opzij en zet frituur aan
Ja, maar waarom zou je dat doen.quote:
Omdat het er lekker bij isquote:Op zondag 25 mei 2025 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je dat doen.
Mwah, geef mij portie maar aan Flappiequote:
Jij lust geen rauwkost/salade of slaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, geef mij portie maar aan Flappie
En dan in de melk dopen @kwiwiquote:Op zondag 25 mei 2025 18:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Witte boterham met vissticks kneden tot een balletje @:zipportal
Nope.quote:
Je bent bang dat ik ineens geen auto meer kan rijden?quote:
Andere auto rijdt toch weer anders.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik ineens geen auto meer kan rijden?
genoeg mensen die denken dat ze auto kunnen rijdenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik ineens geen auto meer kan rijden?
Gelukkig rij ik nét te goed voor dat programmaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg mensen die denken dat ze auto kunnen rijden
het programma "de slechtste chauffeur" bestaat niet voor niks..
Grote meidquote:
Oh geen last van. Ik rij vaak in verschillende auto’squote:Op zondag 25 mei 2025 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andere auto rijdt toch weer anders.
quote:
quote:
Allemaal nepquote:Op zondag 25 mei 2025 18:56 schreef Lovely het volgende:
Vraag mij af, of dat niet allemaal in scene is gezet.. hoe kan zo iemand ooit een rijbewijs gehaald hebben
There therequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |