Maar is meestal beter zonder broodje. Misschien met uitzondering van de kroket.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Vrijwel elke frituursnack kan op een broodje
Nou niet op een broodje in ieder geval nee.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:12 schreef gianni61 het volgende:
Ik eet mijn sito volledig deconstructed. Eerst wat ui. Dan een stukje vlees, dan een stukje korst
Ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Vrijwel elke frituursnack kan op een broodje
Mexicano op een pistoletje is lekker jaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar is meestal beter zonder broodje. Misschien met uitzondering van de kroket.
Of de echt Belgische mexicano op een pistolet met ui en samurai saus. Poah. Gelukkig heb ik net eten besteld
Bij vlaamse trekkertrek wedstrijden. De hele dag alleen maar pils en pistolet met mexicano. Man man man, wat waren dat tijden.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mexicano op een pistoletje is lekker jaHoeft er van mij geen saus of andere frutsels bij
Mexicano en kipkorn ook wel hoorquote:Op zondag 25 mei 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
Frikandel, kroket, hamburger, gehakt en een kaassoufflé kunnen op een broodje/bolletje
Kaassouffle heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
Frikandel, kroket, hamburger, gehakt en een kaassoufflé kunnen op een broodje/bolletje
Jouw schuldquote:
Ik eet nooit Mexicano.. Kipcorn ook al even niet gehadquote:
Ik eet ze ook meestal zonder broodjequote:Op zondag 25 mei 2025 18:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaassouffle heb ik nog nooit geprobeerd.
En: lovkuh
In tijden van nood kun je zelfs kipnuggets op een broodje doenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik eet nooit Mexicano.. Kipcorn ook al even niet gehad
Maar een broodje kipburger is wel heel erg lekker
bitterballen ook primaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In tijden van nood kun je zelfs kipnuggets op een broodje doen
Geen idee wat het is, maar ik neem aan iets met varkie?quote:
Ja, gewoon lekker platstampenquote:
Ja typisch Bayers.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar ik neem aan iets met varkie?
Van de Macciequote:Op zondag 25 mei 2025 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In tijden van nood kun je zelfs kipnuggets op een broodje doen
Lovelyquote:
Op een Hayabusa?quote:
Dinsdag nog gehadquote:Op zondag 25 mei 2025 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net bij het avondeten gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |