SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
In Nederland of België?quote:
Sterker nog, ik haal nooit pizza bij de pizzeriaquote:Op zondag 25 mei 2025 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je bij jouw pizzeria maar hele kleine pizzaatjes krijgt
Hebben die sitosticks in de diepvries? Voor in de airfryer?quote:
Ah vandaar. Die bij de gemiddelde pizzeria zijn vaak wel 2x zo groot als die supermarkt dingenquote:Op zondag 25 mei 2025 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sterker nog, ik haal nooit pizza bij de pizzeria
Nederland. Maar het is de enige supermarkt in de buurt die het als diepvries snack verkooptquote:
Zal wel zo'n regionaal product voor Zuid-Limburg zijn met al die Belgen daarquote:Op zondag 25 mei 2025 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nederland. Maar het is de enige supermarkt in de buurt die het als diepvries snack verkoopt
quote:Op zondag 25 mei 2025 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sterker nog, ik haal nooit pizza bij de pizzeria
Zie dat Mora ze bij de Makro heeft https://producten.makro.n(...)o%C2%AE-Gold-10x125gquote:Op zondag 25 mei 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben die sitosticks in de diepvries? Voor in de airfryer?
Ja. Ofja. Uit de airfryer zijn ze minder lekker dan uit de vetvijver, maar goed genoegquote:Op zondag 25 mei 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben die sitosticks in de diepvries? Voor in de airfryer?
Meteen groot inslaan.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat Mora ze bij de Makro heeft https://producten.makro.n(...)o%C2%AE-Gold-10x125g
ik heb ook maar een klein airfryertje tegenwoordig. Passen ze waarschijnlijk niet eens in.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Ofja. Uit de airfryer zijn ze minder lekker dan uit de vetvijver, maar goed genoeg
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb ook maar een klein airfryertje tegenwoordig. Passen ze waarschijnlijk niet eens in.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Even het stokje breken dan maarquote:Op zondag 25 mei 2025 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb ook maar een klein airfryertje tegenwoordig. Passen ze waarschijnlijk niet eens in.
Ik had een keer in de VS zo'n pizzaketen die een beetje werkte als een Subway, dus dat je aan zo'n balie kon zeggen wat je er op wilde en ze het dan voor je neus er op gooiden, en natuurlijk telkens 'more, more, more' roepen. Daar heb ik volgens mij wel 2 dagen van kunnen etenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Twee weken geleden zat ik bij de Pizza Express
Stokje er uit trekken, kun je hem daarna gelijk op een broodje gooienquote:
Nja. Het is ook niet zo dat er dan vet naar binnen gutst of zo. Playable.quote:
Broodje? Dit vind ik raarquote:Op zondag 25 mei 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stokje er uit trekken, kun je hem daarna gelijk op een broodje gooien
Hoezo is dat raar? Vrijwel elke frituursnack kan op een broodjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |