Welke zijn er dan nog meer van slechte kwaliteit?quote:Op zondag 25 mei 2025 15:07 schreef Mikeytt het volgende:
LIDL huismerk op de laatste plaats is geen verrassing. Duitse voedselproducten zijn meestal van bizar slechte kwaliteit.
Die van Gwoon is indd ook bizar slecht. Die van de Dirk nooit opquote:Op zondag 25 mei 2025 15:08 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Welke zijn er dan nog meer van slechte kwaliteit?
En qua Duitse producten > werkelijk alles wat voorverpakt in de normale supermarkt staat.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:08 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Welke zijn er dan nog meer van slechte kwaliteit?
Juist wel. Sommigen zijn veel te zoet en gebruiken te weinig cacao. Dat proef je terugquote:Op zondag 25 mei 2025 15:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Echt zo'n product waarbij het geen ene hol uitmaakt.
@Rozevlaquote:
Dat is niet waar, Freeway, Milbona en McEnnedy zijn hartstikke prima.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En qua Duitse producten > werkelijk alles wat voorverpakt in de normale supermarkt staat.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Albert Heijn, enige super waar je boodschappen moet doen
Ik ben denk ik niet kritisch genoeg.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Juist wel. Sommigen zijn veel te zoet en gebruiken te weinig cacao. Dat proef je terug![]()
En moet goed knapperig zijn + de pinda moet snel smeuīg worden wanneer je er in bijt.
Voor jezelf haal je de lekkerste en voor bezoek de goedkoopste.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Echt zo'n product waarbij het geen ene hol uitmaakt.
Net zoals bij de consumentenbond waar de paupermerken altijd bovenaan eindigenquote:Op zondag 25 mei 2025 15:47 schreef Harvest89 het volgende:
Er zullen altijd mensen zijn zonder smaak natuurlijk.
Je gaat mij niet wijs maken dat AH en JUMBO merk beter is dan M&M´s.
Dit. Daarom niet aan die meuk komen, alleen zak mee voor in vliegtuig.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik koop ze af en toe omdat ik ze stiekem tering lekker vind.
Maar het probleem is dat als ik zo'n zakje in huis haal hij meteen open moet en eigenlijk ook meteen helemaal leeg.
Waarna ik mezelf een beetje misselijk heb gevroten en daar weer spijt van heb.
Dus van de ene kant maken ze me blij, maar daarna weer depressief. Beetje haat-liefde verhouding dus.
Graag hoor ik wat ik beter kan nemen als alternatief.
Op geen enkele manier herkenbaar.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor jezelf haal je de lekkerste en voor bezoek de goedkoopste.
Dat kan je voorkomen door het gewoon altijd in huis te halen wanneer je er zin in hebt. De reden dat je die zak helemaal leeg eet, is omdat je brein weet dat ie hierna een tijdje niks meer krijgt.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik koop ze af en toe omdat ik ze stiekem tering lekker vind.
Maar het probleem is dat als ik zo'n zakje in huis haal hij meteen open moet en eigenlijk ook meteen helemaal leeg.
Waarna ik mezelf een beetje misselijk heb gevroten en daar weer spijt van heb.
Dus van de ene kant maken ze me blij, maar daarna weer depressief. Beetje haat-liefde verhouding dus.
Graag hoor ik wat ik beter kan nemen als alternatief.
Die van Jumbo is vergelijkbaar met die van M&M's. Die van de AH is wel echt beter. Je proeft meer cacao en minder suiker en de crunch is perfect.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:47 schreef Harvest89 het volgende:
Er zullen altijd mensen zijn zonder smaak natuurlijk.
Je gaat mij niet wijs maken dat AH en JUMBO merk beter is dan M&M´s.
Jezelf tig restricties opleggen en dan verbaasd zijn wanneer je je zelfcontrole kwijt raakt.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit. Daarom niet aan die meuk komen, alleen zak mee voor in vliegtuig.
Dit ook ja. Bezoek krijgt gewoon wat er al in huis is.quote:
Veel A-merken zijn nog een stuk beter, maar het is steeds vaker zo dat ze echt tegenvallen.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Net zoals bij de consumentenbond waar de paupermerken altijd bovenaan eindigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |