Ik vind wie A-merk zegt moet ook B-merk zeggen.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Veel A-merken zijn nog een stuk beter, maar het is steeds vaker zo dat ze echt tegenvallen.
Al die A-merken gaan langzamerhand over op 'natuurlijke' ingrediënten en dat proef je vaakHuismerken blijven gewoon trouw aan de goedkopere en meestal betere synthetische smaakstoffen.
Wtf is eigenlijk het verschil tussen een A-merk en B-merk en wie bepaald dat??? En moet men ook C-merk zeggen?quote:Op zondag 25 mei 2025 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind wie A-merk zegt moet ook B-merk zeggen.
bepaaltquote:Op zondag 25 mei 2025 16:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wtf is eigenlijk het verschil tussen een A-merk en B-merk en wie bepaald dat??? En moet men ook C-merk zeggen?
1x per jaar hebben ze de kilozak in de reclame en dat is vaak vlak voor mijn verjaardag. Nog nooit klachten gehad, het vindt gretig aftrek.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:07 schreef Mikeytt het volgende:
LIDL huismerk op de laatste plaats is geen verrassing. Duitse voedselproducten zijn meestal van bizar slechte kwaliteit.
@Mikeytt waarom reageer je hier niet op? Heb je deze merken nooit geprobeerd?quote:Op zondag 25 mei 2025 15:12 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat is niet waar, Freeway, Milbona en McEnnedy zijn hartstikke prima.
Dit is wel de beste nep Coca cola hoor.quote:
Freeway ken ik alleen van reputatie en dat is smerig... milbona is gewoon melk.... McKennedy is ook ondermaats, behalve hun ijs.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:12 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat is niet waar, Freeway, Milbona en McEnnedy zijn hartstikke prima.
An sich niet vies, maar is wel meer suiker-heavy dan chocolade.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
1x per jaar hebben ze de kilozak in de reclame en dat is vaak vlak voor mijn verjaardag. Nog nooit klachten gehad, het vindt gretig aftrek.
Dit is ook zo'n dingetje. AH cola is naar mijn mening wel de beste knock-off. Was eerst Jumbo, maar die hebben het recept echt volledig verkloot.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is wel de beste nep Coca cola hoor.
Komt redelijk dichtbij de echte. Beter dan River van Aldi, dat is een slappe poging voor Pepsi.
Van Coca of Pepsi?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:18 schreef Mikeytt het volgende:
AH cola is naar mijn mening wel de beste knock-off
Het superieure Pepsi uiteraard.quote:
Ik vind Pepsi lekker op zijn tijd maar verre van superieur in vergelijking met Coca Cola.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |