Dat zou de ploeg nooit hebben geaccepteerd. Daarvoor is de Tour publicitair te belangrijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij had gewoon na het voorjaar op de weg de rest van het seizoen moeten gaan mountainbiken, ook gezien het WK parcours in Rwanda.
Dit halfslachtige heeft ook geen zin.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou de ploeg nooit hebben geaccepteerd. Daarvoor is de Tour publicitair te belangrijk.
Yep, daarom moet hij accepteren dat dat mountainbiken niks voor hem is. Hij heeft nog 3 of 4 jaar om zoveel mogelijk Monumenten te pakken; daarmee bereikt hij uiteindelijk meer dan met een eventuele wereldtitel op de mountainbike (waarvoor hij denk ik ook een paar kilo te zwaar is).quote:Op zondag 25 mei 2025 14:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit halfslachtige heeft ook geen zin.
Lastige is natuurlijk dat de ploeg ook op zoek is naar een tweede naamsponsor.
Totale onzin.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, daarom moet hij accepteren dat dat mountainbiken niks voor hem is. Hij heeft nog 3 of 4 jaar om zoveel mogelijk Monumenten te pakken; daarmee bereikt hij uiteindelijk meer dan met een eventuele wereldtitel op de mountainbike (waarvoor hij denk ik ook een paar kilo te zwaar is).
Het is inmiddels al heel wat jaren geleden, maar de laatste keer dat hij serieus werk maakte van het mountainbiken won hij zowat iedere race.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, daarom moet hij accepteren dat dat mountainbiken niks voor hem is. Hij heeft nog 3 of 4 jaar om zoveel mogelijk Monumenten te pakken; daarmee bereikt hij uiteindelijk meer dan met een eventuele wereldtitel op de mountainbike (waarvoor hij denk ik ook een paar kilo te zwaar is).
Nu is hij fulltime wielrenner geworden en zonder specifieke mountainbike voorbereiding en training gaat het hem niet worden. Het is wat het is.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is inmiddels al heel wat jaren geleden, maar de laatste keer dat hij serieus werk maakte van het mountainbiken won hij zowat iedere race.
Op deze manier werkt het niet, maar dat het niks voor hem is vind ik een bijzondere stelling.
Passie is ook belangrijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echt wat presteren gaat op deze manier niet lukken. Lastig voor te stellen wat er dan nog zo geweldig aan is, maar ieder z'n ding.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Passie is ook belangrijk.
Hij wil liever winnen in het MTB dan meer klassiekers of zelfs grote rondes winnen.
Hij heeft dat zo in de kop, dat die zijn ploeg er zo voor opgeeft.
Nou ja, MvdP heeft zeker wel wat laten zien dit jaar en wil graag ook in het MTBen winnen. Dat gaat idd niet lukken met de tour ertussen in. Maar laat hem maar, kan zo zijn dat die volgend jaar de tour weglaat en volledig gaat voor MTB na het voorjaar en dan zegt iedereen weer: zo wat is die goed hè, wat kan die veel hè?quote:Op zondag 25 mei 2025 14:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Echt wat presteren gaat op deze manier niet lukken. Lastig voor te stellen wat er dan nog zo geweldig aan is, maar ieder z'n ding.
Grote rondes gaat 'ie nooit winnen. Ook niet als 'ie niet zou MTB-en.
Dat boeit hemzelf geen zak heb ik het idee.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het zou wel typisch zijn dat hij de Tour niet kan rijden in het enige jaar dat er een goed parcours voor hem is uitgetekend.
Ik neem aan dat Han Cock voor het ziekenhuis staat in Herentals en Joris van den Berg langs mevrouw Van der Poel gaat.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:52 schreef Jason22 het volgende:
Dat is zuur![]()
Hopelijk komt het nog goed voor de Tour en geeft de NOS ons elke dag een update.
Ja, als hij echt wat wil met MTB-en, dan zou je niet de Dauphine en de Tour moeten rijden, maar wereldbekers mountainbike.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja, MvdP heeft zeker wel wat laten zien dit jaar en wil graag ook in het MTBen winnen. Dat gaat idd niet lukken met de tour ertussen in. Maar laat hem maar, kan zo zijn dat die volgend jaar de tour weglaat en volledig gaat voor MTB na het voorjaar en dan zegt iedereen weer: zo wat is die goed hè, wat kan die veel hè?
De tour zit m duidelijk in de weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |