Ik had een plant in een bak. Ging niet goed. Binnen een maand doodquote:Op zondag 25 mei 2025 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en komen ieder jaar weer braaf terug
Weet ik nog niet. Meestal zet ik een paar lijnen op papier en dan komt er vanzelf iets uit...quote:
klinkt nu al goedquote:Op zondag 25 mei 2025 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Meestal zet ik een paar lijnen op papier en dan komt er vanzelf iets uit...
Dat lijkt me echt zo chill he, misschien ga ik het zo ook eens doen. Ik heb nog stress want deadline ergens deze week. Gaat wel goed maar leef echt even op zombiemodus, moet nog leren het wat beter te reguleren.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Meestal zet ik een paar lijnen op papier en dan komt er vanzelf iets uit...
En wie zijn "we"?quote:Op zondag 25 mei 2025 14:10 schreef Crack_ het volgende:
OEHHH, we hebben ons aangemeld voor de reis naar Bosnië!!![]()
![]()
Vakantie is vier jaar geleden, mag wel weer vliegen
![]()
Ga jij op vakantie met een mensquote:
quote:
Even aan het onderkantje blazenquote:Op zondag 25 mei 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]misschien robot, heb 't niet gecheckt. Hoe check je dat
Turing testje doen.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Even vragen of die John Connor kentquote:Op zondag 25 mei 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Wachten op de F1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |