Gewoon geraniums in knallen.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb twee balkonbakken staan maar dat gaat ook niet echt goed. Eentje zou een bijenmengsel bloemen moeten zijn. Dat worden alleen maar hele lange stengels met aan het eind net één bloemetje. En de andere zit vol met bollen waar al maanden steeds meer groen uit komt maar bloeien ho maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel zon heb je op een dag?quote:
Hmmquote:Op zondag 25 mei 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb zo'n grote bak waar de passieflora in zit, daar had ik drie lavendelplantjes bij gezet. Maar die bak is helemaal overgenomen door een of andere sedum dat hier naartoe is gewaaid, dus die lavendel verliest dat gevecht
Nee joh zijn leuke makkelijke plantjes, niet voor boomers. Stevige plantjes, lopen niet zo te miepen.quote:
Volgens mij is vooral diepte meestal een probleem. En anders zeg ik: campanulaquote:Op zondag 25 mei 2025 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb trouwens vier smalle langwerpige bakken voor op de balkonrand. Ik had er twee gebruikt voor muntplantjes maar dat ziet er sneu uit nu, ik ben de enige ter wereld die niet met munt om kan gaan. En in de andere had ik 100 blauwe druifjes gepoot dus die zijn uitgebloeid. Wat zal ik er eens mee doen? Ze zijn echt smal, dus te smal voor aardbeien voor lavendel denk ik.
Neee niet weggaanquote:
Die sedum is ook wel leuk, dus die mag op zich blijven. Je ziet ook heel goed waar veel zon komt en waar nietquote:Op zondag 25 mei 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Mijn ouders hadden dat een paar jaar terug
Lavendel in zo'n bak tussen de andere plantjes. Al die lavendel dood
Nog een keer lavendel erin gezet en dat doet het prima
Ambar en ik gaan verdwijnen naar een huisje in het bosquote:
*horror deuntje eronder*quote:Op zondag 25 mei 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar en ik gaan verdwijnen naar een huisje in het bos
Ze komen echt vol in de zon te staan, kunnen ze dat een beetje hebben?quote:Op zondag 25 mei 2025 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is vooral diepte meestal een probleem. En anders zeg ik: campanula
Ik heb dat in de achtertuinquote:Op zondag 25 mei 2025 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is vooral diepte meestal een probleem. En anders zeg ik: campanula
Internet zegt zon - half schaduwquote:Op zondag 25 mei 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komen echt vol in de zon te staan, kunnen ze dat een beetje hebben?
Ohja die heb ik er in gezet laatst op mijn balkonquote:Op zondag 25 mei 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Lobelia's, die wilde ik erin doen. Maar die zijn er in augustus vaak klaar mee.
Die gaan hier altijd als een tierelier. Heb ze ook weleens gezaaid in een soort aardbeienbakken, maar die waren wat te kleinquote:Op zondag 25 mei 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja die heb ik er in gezet laatst op mijn balkon
Sommige doen het, andere niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |